Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sázka

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ginny Weasley, Severus Snape, Hermiona Granger
  • Rating: +18
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Myslíte si, že Ginny a Severus nejdou dohromady? Pak vám Sara vytře zrak s gracií sobě vlastní. Aneb jak to dopadá, když se jedna umanutá holka rozhodne pro dobrodružství se svým profesorem ;)
  • Klíčová slova: sázka, sex

Hodnocení čtenářů:

SarahNara:
“Ginny a Sev som si predtým nevedela predstaviť, no keď si tá niečo zoberie do hlavy.. pekný príklad, ako sa z niečoho nemysliteľného, stane niečo naprosto reálne a unikátne :)”
Akkarra:
“Upřímně jsme se docela dost děsila, co z toho vyleze. A jsem docela příjemně překvapená. Hodně se mi líbil závěr. :)”
Salome:
“Příjemná záležitost, kterou realistický, lehce nahořklý konec staví lehce nad tento typ povídek. A vlastně mi to ani OOC, jak avizovala autorka, nepřipadá...”
tomsar:
“Tak tuhle dvojici jsem si nedovedla představit, byla to chyba”
kami:
“...”
Mrmla:
“...”
elulinek:
“Jo, originální pairing, sázka těch dvou (Chave + Sara) a co z toho vznikne? Sex uprostřed kabinetu. Sex, to já ráda - tím spíš, když je skvěle napsaný. Sssssem ti chtěla pomoct. Trochu mi to svou ironií připomíná Dobráka od kosti („Neříkal jsem vám, abyste držela hubu? A netykejte mi. Kozy jsme spolu nepásli.“ ) Skvělé”
Keiko.kei:
“Dvojice Ginny a Severus je celem dobrý nápad, mám strašně ráda nezvyklé dvojice... Jenže povídka jako taková mě moc nenadchla, nápad nic moc originální a chybí tomu vzrušení...”
Sargo:
“To sedi. :-D :-D”
ZJTrane:
“Veľmi zaujímavé a dobré. Mám z tejto poviedky mrazenie. Tej malej ryšavej potvory mi je trochu ľúto.”
Kate Mathews:
“...možná...”
GwenLoguir:
“Nádherne realistické podanie Severusa Snapea. Žiaden románik, iba... (síce mám romániky rada, ale toto bolo osviežujúce)”
Chavelierka:
“už dlouho jsem se takhle nezasmála. Sice je to naprosto nesourodý pár a přeci se Saře povedlo je spojit a jako bonus se naprosto držela charkterových rysů :D”