Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Strange Disappearance of SallyAnne Perks

  • Autor: Paimpont
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, HP, McG, AB
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Harry si vzpomíná, že malé bledé děvče jménem Sally-Anne bylo v jeho prvním roce zařazeno do Mrzimoru, ale nikdo jiný si na ni nevzpomíná. Skutečně existovala Sally-Anne? Harry a Hermiona se vydají vyřešit mrazivou záhadu ztracené bradavické studentky.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Slythoryn:
“Zvláštní, detektivkám se obvykle obloukem vyhýbám, ale když mi ta Sally-Anne tak vrtala hlavou... Kouzelné řešení, opravdu”
Lunkvil:
“Už jsem nevěřila, že bych ještě někdy mohla číst povídku, kde bude Harry s Hermionou o půlnoci na astronomické věži a nebudou tam dělat vy-víte-co:o) Bezva detektivka, i když jsem měla dost často pocit, že Harrymu i Hermioně musí být aspoň sedmnáct (ne 13), když vedou takové sofistikované učené rozpravy, ale jinak celkem IC - zvlášť to, jak se vrhnou do vyšetřování, když je Brumbál vyloženě prosí, aby to nedělali. Ke konci už mi to přišlo trochu zdlouhavé, ale stále ještě silná čtyřka.”
Pyriel:
“Připomnělo mi to první dva díly HP, ještě skutečně knihy pro děti, dobrodružné a nekomplikované pubertou. A závěr mi vehnal slzy do očí. Prý jsou vymýšlené příběhy kolem jména Sally Anne, které se v celé sérii HP vyskytne jen jednou, tohle byla moje první a opravdu dobrá. ”