Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hodina mezi psem a vlkem

  • Autor: Roedeer
  • Fandom: Glee
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kurt Hummel, David Karofsky, Megan OC
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Jednoduchá povídka, ve které poznáme jednoho nešťastného kluka, budeme pozorovat mraky (a taky dělat něco víc) a posnídáme s rodiči.
  • Klíčová slova: sex, trable, láska, výlet, orální sex, coming out

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Jsem prostě zaryty klaine fanoušek, tak to bylo trochu náročné, ale výborný styl mi všechno vynahradil. Moc jsem si čtení užila a nakonec z toho i díky méně častému pairingu byl velmi příjemný netradiční zazitek. A charaktery byly velmi zajímavě vystihnute, dřív bych řekla že kurt je trochu ooc, ale po aktualni sérii je naopak skvěle ic, a Dave taky... Zvedam hodnoceni na pet, já vlastně nemám co vytknout:-)”
Benny:
“Dost váhám mezi trojkou a čtyřkou.Člověk musí ocenit, že píše slash i muž, ale ten konec mi nesedí.Reakce obou, reakce rodičů a pláč..slabší čtyřka.”
terkacarodejka:
“4/5”
Ostravanka:
“q”
belldandy:
“Kluk, co píše slash a umí psát. zatraceně, já abych se kvůli němu podíval na seriál Glee. Proč on taky nejde v něčem, co já znám? :)”
Bilkis:
“Roedeer má velmi osobitý a pro mě velmi přitažlivý styl, který se maximálně projevuje v této povídce. Glee fanfiction sice není v ČR příliš, ale tahle povídka vyčnívá a pro mě je, a nejspíš i nadále bude, jednou z nejlepších Glee FF, které jsem kdy četla.”
Dorea:
“Roedeer psát umí. Dokazuje to nejenom při psaní pwp, ale i při popisu pocitů, okolí, vzhledu... Vyberte si. A i když bych u téhle klidně snesla jen to sledování mraků, jak mi sám autor odpověděl v komentáři: "Kdo z nás někdy neuklouzl?" A já mu musím dát za pravdu.”