Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Improvizace

  • Autor: ravenna_c_tan
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jason Isaacs/Alan Rickman
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Obyčejná improvizace může jednoho zavést na zajímavá místa.
  • Klíčová slova: sex, nevěra

Hodnocení čtenářů:

Luczaida:
“RPS čtu málokdy, ale tohle má tolik pozitivních ohlasů a musím říct, že oprávněně.”
KalamityJane:
“Nemám ráda rps, ale tohle bylo fakt dobry :-)”
brandivina:
“miluju RPS, tohle bylo skvělý, díky”
Cora:
“Vynikající nápad! Ještě jsem nečetla nic podobného... A k tomu, že to TAKHLE FAKT URČITĚ JE I V REÁLU, nejsem nakloněná jenom já, koukám :-)”
Sylwia:
“mno jo jo”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Wow.”
Zástupkyňa:
“Čítala som to už pred tým a som rada, že som to znovu našla a znova sa do toho začítala. Och, ako ja len zbožňujem tútp dvojicu hercov a tieto postavy... Veľmi pekné a uveriteľné. :)”
kami:
“Väčšinou sa tomuto "fandomu" vyhýbam, ale toto mi neprekážalo, dal sa mi tam spraviť bez problémov odstup a občas niečo také prečítať nezaškodí.”
Adelaine:
“To se mi hodně líbilo, tomu bych klidně i věřila”
Slythoryn:
“Tohle je tak přesvědčivý, charaktery tak věrný, že to prostě musí být pravda. A jestli ne, v jiné dimenzi... :)”
Fleur Tera:
“moc mi to nesadlo, ale nápad zaujímavý”
IfBrooks:
“Perfektně vystižené osobnosti. Četla jsem to už třikrát. Ha. Hodnocení je myslím jasný. Nádhera.”
mariaa:
“?”
Benny:
“Opravdu je to jen fikce?Budu předstirat,že se to stalo:-)”
Mrmla:
“Super.”
Lanevra:
“Z jisté zmínky o románu jsem se musela začít s plna hrdla smát. Ano, shodou okolností jsem chvíli před tím čuměla na prázdný office a uvažovala o nějaké PWP povídce. :-D První real a líbilo, třeba i zkusím něco dalšího.”
Casiopea:
“Dobře, možná je to pokročilou hodinou, nebo velmi dobrým růžovým vínem. Ale jdu spát s úsměvem a to je někdy vážně hodně. (Ne, absolutně tomu nevěřím. No, možná... maličko... někde v koutku mysli...) Ale není to fuk? :)”
Akkarra:
“Musím si opakovat, že je to jen povídka, protože... Je to tak skutečné. :)”
SaraPolanska:
“Snape a Malfoy možná, ale zbytku nevěřím. Napsáno zajímavě, takže tři body za to, ale věrohodnost si to u mě nezískalo a bude to nejspíš tím, že jsem měla tu čest vidět Alana naživo a rozhodně na mě nepůsobil jako někdo, kdo by hřešil tímto směrem... Oči ho prozradily. :-)”
Anne:
“Tak a teď budu muset sama sebe přesvědčit, že to byla jen fikce (i když kdo ví :) ).”
Goddy:
“Nejsem čtenář náročný.. Sex, dobré postavy, bez gramatických chyb a jsem nadšená. Předčilo to mé očekávání a já... Jsem nadšena z toho, jak moc reálné to muže být. Nikdo neříká, že se to nemohlo stát... *usmívá se*”
Memorin:
“vtipné, ale nic výrazného a zapamatovatelného”
D.J. Orlovský:
“Často si musím připomínat, že se tohle pravděpodobně nikdy nestalo. Je to napsáno tak uvěřitelně a Jason je tak dokonale vystižený, že má člověk pocit, že se to skutečně stalo. A kdo ví, třeba stalo ,-)”
bedrníka:
“Co jsem tuhle povídku přečetla, se nemůžu zbavit dojmu, že Rickmanova družka je skutečně takhle tolerantní a Rickman je skutečně i na chlapy. Asi to je i tím, že nervózní, nejistý Jason jako by tomu reálnému z oka vypadl.”