Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Snapeova vánoční idylka

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Filius Kratiknot
  • Rating: 15+(vulgarismy)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jeden (ne)klidný Štědrý večer Severuse Snapea a co mu dokáže zcela zkazit sváteční atmosféru.
  • Klíčová slova: Snape, Vánoce, slash

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Vtipné :-D vulgární výrazy mi k Severusovi taky nesedí, na druhou stranu jsou to jen myšlenky, tak co my můžeme vědět. Od Styx je to kupodivu milá oddechovka.”
DenDella:
“Tohle je prostě dobré! Na chvíli mi to připomínalo válku přirovnání. Jen mě občas ty konce od Styx mrzí :D.”
willow:
“vrtám se v pudinku jako Narcissa v hamburgeru :D *****”
palanda:
“v pohode cteni kdyz jsem sama doma :D”
Benny:
“Vulgarismy mi ke Snapeovi taky nejdou, ale co, každý si sám k sobě může promlouvat jak chce:)Nejvíc mě dostal Brumbál zdrhající ke stromečku s dizentérii:D”
Potkanice:
“Průměrný příběh kde mi dost vadila Snapeova vulgarita, ale konec to zabil”
T_nule:
“...”
Mrmla:
“...”
Mrmla:
“.”
mariaa:
“.”
Tintinka:
“Opravdu jsem se zasmála :-)”
delatrix:
“Já se na tom konci tak nachlámala. Bože to je dobrý.”
Lanevra:
“Já se při téhle povídce nanejvýš pobavila.”
Fleur Tera:
“vydarené :D”
Sectumsempra:
“perfektni :D (i kdyz, nemyslim si, ze by snape rekl vetu ve stylu, ze si nekdo dela kozy)”
ZJTrane:
“Má pokračovanie :D http://strankystyx.blog.cz/1107/severusova-narozeninova-idylka”
Akkarra:
“Strážkyně hrobky... :)”
Kate Mathews:
“...”
sandymathews:
“...”
Victoria:
“No to nééé :D Musím říct, že tohle mě opravdu rozesmálo.”
elulinek:
“Naprosto geniální. Myslela jsem, že umřu smíchy a minimálně deset minut jsem byla v křeči. Má to dokonce i pokračování. Jednou chci psát taky tak vtipně. Výborné. Máš problém, čarodějnice?”
SaraPolanska:
“Ty hlášky, které tam jsou, mě na deset minut vyřadily z provozu podobně, jako Snapea Hagrid při podávání lístečku. Nemám ráda slash a nečtu ho, ale tohle je spíš parodie a já se královsky bavila. Zatím dávám 4, ale je možné, že časem přehodnotím na 5, protože jediné, co mi vadilo (a nejsem žádná puritánka) byly některé výrazy ze Snapeových úst. :-)”
sandymathews:
“...”
zmije:
“Ten závěr byl fakt nečekaný...”
D.J. Orlovský:
“Snape zábavně kometuje dění kolem sebe a pointa je naprosto povedená.”
Akkarra:
“Severusova Vánoční nálada je opravdu vražedná. :D”
SinamLlumi:
“Jo jo, vtipné. A už jsem se k tomu i s radostí vrátila. ;) S.L.”
bedrníka:
“Vtipné Snapeovy hlášky a pěkné rozuzlení.”