Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Světlo temnoty

  • Autor: Amater
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Tostig/Patrik
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Příběh nově proměněného upíra a jeho ochránce
  • Klíčová slova: upíři

Hodnocení čtenářů:

Sylwia:
“docela jsems se bavila”
Benny:
“Na tohle jsem moc stará.Zřejmě autorka čerpala inspiraci z Twilight ságy? Upír ktery je starostlivý, může na denní světlo a zřejmě i romantik?Sorry, ale Twilight, Upíří deníky a merlin ví, co za nové sračky ještě vyplavou, nejsou pro mě, kterou odkojila Buffy.A jak jsem si všimla, tak Akkarra to vzdala po stejné kapitole.Takže já jsem v klidu.”
Usmevava_Barush:
“.”
Zuzi:
“Upíry žeru”
Ostravanka:
“q”
shadow:
“:( edit 5.2.2014 Sakra, ani na další pokus jsem to nedala. Že bych byla už taky moc stará, když stejně jako Benny považuju WD, Merlina, Twilight za kraviny? A to nejsem ani Husákovo dítě.”
mariaa:
“Krásně napsáno, sladký děj, u konce už mě to trošku začalo nudit... Hodnocení 4, dávám ale 3, protože ji z novu číst nebudu...”
René.K.:
“...”
ZJTrane:
“Moja prvá poviedka zo sveta upírov :) doteraz som čítala len ff hp, ale táto ma zaujala už obsahom na FF Denníku tak som sa do nej pustila a teraz som rada,že som sa začítala. Je písaná krásne. (chcela som nechať komentár pod prvou kapitolou, ale nepodarilo sa mi to, píše mi že "Uživatel má již příliš mnoho komentářů a není možné přidávat další.") Tak snáď si to autorka prečíta tu. Je to vážne skvelá poviedka.”
zmije:
“ne”
sandymathews:
“...”
Akkarra:
“Obávám se, že tohle nebude nic pro mě.... Autorčino pojetí upírů se mi nelíbí, hlavní hrdinové mi jsou nesympatičtí a slohový styl mi taky příliš nesedl... Takže to po 3. kapitole balím. :(”
Victoria:
“Jedna z prvních slashových povídek co jsem četla. Tato povídka je moje srdeční záležitost =)”