Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dokud nás smrt nerozdělí

  • Autor: Nexin
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry už nechce být sám, a tak se rozhodne s tím něco udělat.
  • Klíčová slova: manželství

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“Nehovorím že to je zle len mne sa to nepáčilo... bola som zmätená a nevedela som kde je noha a kde päta... určite sa nájdu taký ktorým sa to určite páči ale mne nie ...”
Haniiinka:
“Hm”
Keta Mar:
“Něco mi chybělo, ale v celku to nebylo špatné”
Cora:
“Kraťounké, ale vtěsnalo se do toho poměrně dost. Za poslední dvě věty bod nahoru, culila jsem se u nich jako blbeček :-)”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Sice by mi nevadilo, kdyby autorka pár věcí doplňila, přesto pěkný průměr.”
Adelaine:
“Tohleto je skvělá krátká povídka, nesklouzává do přebytečný sladkosti a konec také stojí za to. Ok, má to vady, ale celkově se mi to líbilo. 3-4”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Tu povídku jsem četla 4krát*pokaždé s úmyslem, že pokud si ji přečtu znova, třeba jí více pochopim) a pokaždý na mě působí stejně a to tak, že Harry je naprostej spratek co se opět vetře Severusovi do života, jen protože už nechce být sám. A žádnej *happy end* si k tomu přimyslet nejde. V této povídce Harryho opravdu hluboce nesnáším, a Severuse lituji - a dodnes nevím proč to zrovna tak cítím, ale je to tak.”
belldandy:
“Tuhle mám moc ráda. A nejvíc ten závěr končící větou: "Otoč se!" :) Jak si řeknou i neřeknou, že se chtějí a potřebují. Ten věcný nepatetický přístup a přesto tam ty správné emoce pod povrchem někde cítím. - Pro mě tahle kraťoučká povídka představuje takové ideální zakončení kterékoli "snarry". Znáte ten starý problém s konci fikcí, když autor na poslední chvíli zkazí docela pěkně rozjetý příběh. :) . S trochou tolerance k rozdílům si můžu představit, že právě nějak takhle skončil třeba Můj pátek od Enahmy (který si moc líbí právě až na konec) a náhle se stává ta fikce pro mě dokonalou. :)”
Sectumsempra:
“:)”
mariaa:
“Nelíbilo, ale dočteno.”
assez:
“...”
Akkarra:
“Něco mi vadilo, něco se mi líbilo - průměr. :)”
AiShine:
“Rozkošné! Nechoval se Harry tak trochu zmijozelsky? :-)”
Istar Halabába:
“Líbí se mi tady Severus a líbí se mi tu i Harry a povídku jsem nečetla ani poprvé ani naposledy.”
Mandragora:
“Smutné, se silným citovým nábojem.”