Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Deník Severuse Snapea

  • Autor: Betelgeuse z Nebelvíru
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: HP4 z pohledu SS.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“....”
Neimh:
“Já a autorka... ani jedna z nich nemůže žít, dokud druhá zůstává naživu...”
SaoKissa:
“Hrůza:P. Šílený. Žádná šance, že bych to někdy dočetla. Severus je tu tak strašně moc OOC až to není reálné. To už je reálnější, že si obleče růžovej hábit a bude při hodině zpívát Jingle bells.”
Sectumsempra:
“historicky první povídka, kterou jsem nedočetla...nuda, nuda a k tomu pomateny severus...”
Aha_Lucia:
“hmm..nie..ja som nevydržala ani tie tri kapitoly.”
Akkarra:
“Nedočteno - vydržela jsem to celé 3 kapitoly! Souhlasím s Mysty15. To není Severus Snape - to je jakási podivně pokroucená a totálně zmrzačená parodie na Severuse Snapea. Co se týká humoru, tak ten jsem tam nějak neviděla.”
Mysty15:
“Nezaujal mě ani styl psaní, ani humor, ani fakt, že je tu Severus Snape prezentován jako dvanáctiletá puberťačka.”
sluzy:
“raz si to prečítam :)”
zmije:
“nedočteno”
Jacomo:
“Vynikající, vtipné, trefné. Snape je sice OOC, ale jako jeho fanynka jsem se u toho výborně bavila. Doporučuji předčítat podobně postiženým kamarádům nahlas - úspěch zaručen. Velká škoda, že to není dokončené.”
Eillen:
“Naprosto skvělá povídka. Když jsem ji četla poprvé hrozně jsem se nasmála. Pak jsem na ni zapomněla a po znovunalezení jsem ji četla několikrát a stále se bavila. A dnes jsem si na ni zase vzpomněla a musela si ji přečíst. Snad se mi Bete podaří přemluvit, aby se k ní vrátila a psala dál”
Pyriel:
“Tak k téhle povídce se moc ráda vracím, přestože není dokončená (je tam naznačený nějaký příběh, ale o ten mi tam vůbec nejde). Je to psané tak vtipně, z pohledu Severuse, jak začíná školní rok, příprava na Pohár, vylosování kandidátů, prostě boží :-)”