Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Miešať prácu s potešením sa (ne)vypláca

  • Autor: Leann
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Draco se po letech vrací a stává se Hermioniným šéfem, jejich vztah se však nedrží pouze na profesionální úrovni...
  • Klíčová slova: pracovní vztah, sexuální vztah, dramione

Hodnocení čtenářů:

Walli1313:
“.”
Benny:
“No, jak to říct?Nečekala jsem mnoho a moc toho tahle dramione ani nabídnout neměla.Vše co si díky shrnutí umíte představit to obsahovalo.Volnomyšlenkářský sexuální vztah, Hermionu nevybíravě balil Wood, žárlivý Malfoy.Rozkošňulinká vsuvka v podobě slintající Lilly Potterové..červená knihovna, kde se mi občas zhoupnul obsah žaludku.2-3, spíš se přikláním k nižší známce”
Ostravanka:
“q”
Slythoryn:
“Nějak mi tahle povídka nesedla... prostě to nebylo ono, postavy se chovaly úplně jinak, než jak jsem zvyklá.”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Že bol Malfoy úplne iný - no dobre, takmer každý ho mení. Ale Grangerová, ktorá je presvdčená, že piatok večer sa nemá zakončovať knihami ale v bare, netrávi v práci víkend a považuje workoholizmus za divný pre mňa nie je Grangerová (a nemá čo hľadať na plese pozrazenia temnoty? pcha!). Ale kvôli tým hlodom, čo z nich občas vypadnú, 2, 5 zaokrúhlené na tri. Ale vracať sa k tomu teda nebudem.”
Keiko.kei:
“Hrozně se mi líbí jak je jejich vztah rozepsán, i když je Hermiona ke konci dost nechápavá, stejně je to super.”