Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Překroč stíny, pokud se jich bojíš

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sarah Wellerová, Severus Snape a celé Bradavice
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Byli seřazení do skupinek podle kolejí, oblečeni ve školních hábitech a čekali na Brumbála, který měl prozradit instrukce k nadcházející soutěži. Za nedlouho před ně předstoupil celý učitelský sbor tvářící se slavnostně, tedy až na jediného člověka a není těžké uhodnout, kdo by to mohl být. Zvykla si na ten jeho věčně nevraživý pohled, který skrýval mnohá tajemství, ale i odhaloval krutosti časů minulých, jakými byla bezpochyby i válka a roky po ní. V lese bylo mrazivě chladno. Vydechla a zrychlila krok, aby se zahřála a zároveň se trochu vzdálila od ostatních a měla tak více šancí najít nějaké erby. Za nedlouho osaměla. „Tyhle akce by se měly pořádat na konci školního roku, kdy je teplo a ne, když ráno začíná mrznout“.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

elulinek:
“Moc mě pobavila vykradená a nepovedená verze téhle povídky. "Matka mě nechala na mechu." No jo. Povídka s perfektním názvem, který nese úchvatné poselství. Severus ve skříni, krmení kačen, originální téma a séééx! To já rád... Překroč stíny, pokud se jich bojíš”
Fleur Tera:
“Ako Sara hneď v úvode varuje, cukru je tam bohate, ale občas na oddych poslúžia presne také poviedky :) najviac ma potešila 25. kapitola ;)”
GwenLoguir:
“Odpusťte mi ten nič moc opis, ale musela by som to čítať odznova pre niečo lepšie - nemám na to práve čas, ale viem, že s touto poviedkou som si Sarah obľúbila ako autorku, takže bude fajn.”