Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Život

  • Autor: Mariana (Nightova)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Harry, Ron, Albus, Poppy, ...
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 56
  • Shrnutí: Do Bradavic nastoupila před šesti měsíci. Bylo to pár měsíců po smrti Voldemorta. Byla to velká bitva, ale Harry nakonec zvítězil. Zemřela spousta lidí a kouzelnické společenství se začalo vzpamatovávat. Šlo to velmi pomalu a proto přijala místo zde. Nikdo jiný o něj nejevil zájem. Všichni se báli toho prokletí. Od první chvíle, kdy nastoupila, začal mezi boj. Ani jeden tomu druhému nezůstal nic dlužen. Oko za oko, zub za zub. Tímhle heslem se řídili. Studenti i profesoři si jejich šarvátky rychle zamilovali. Dokonce se na ně začali uzavírat sázky. Přesto se na Snapeově chování nic nezměnilo. Pořád to byl ten stejný, slizký profesor jako tehdy, když tady studovala.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Sargo:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Přečetla jsem prvních pár kapitol a nijak mě to nezaujalo. A "žertíky" které mě měli pobavit svůj účel jaksi nesplnily - přišly mi až moc ohrané(vždyť kolikrát už v povídkách bylo že Severusovi bylo dáno/přičarováno něco růžového... a upřímně kbelík s vodou či lepidlem a peří to také neni zrovna originální). Na povídkách si nejvíce cením originality, slohu, charakterů postav a dobrých dialogů. V této povídce jsem nenašla ani jedno ani po několika kapitolách. 2* dávám za snahu”
patolozka:
“Pěkná povídka, válela jsem se smíchy, hlavně ze začátku.”
Slythoryn:
“Milé, pozvedlo mi to náladu.”
ZJTrane:
“pod kapitolami mám komentáre, takže som to už čítala, vraj sa mi príbeh páčil, ale absolútne si nepamätám o čom bol, takže sa k nemu asi niekedy ešte vrátim.”
GwenLoguir:
“:)”