Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Beze jména

  • Autor: Nel-ly
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Joesephin, Fred a George, Chris
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Nikdy se od nikoho neodlišovala, byla průměrná a spokojená, oni však patřili mezi elitu, která se odlišovala od všech ostatních. Fred a Georg Weasleyovi, její nejlepší přátele. Bez nich by byl život nudný a fádní. Přátelé jsou ti, kteří utvářejí náši osobnost i život sám. Jenže s přáteli to není vždy tak lehké, dokonce ani s těmi nejlepšími, jak si Joesephin moc dobře uvědomuje.
  • Klíčová slova: romantika, drama

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“...”
Nel-ly:
“Jsem zastánce nechávání i prvních povídek, za které se zpětně spíš stydím, ale co už :D Děkuju, že se tady objevila i moje povídka - jen škoda, že zrovna tahle...”
Enola:
“Škoda, že je tu zrovna její první povídka - dva roky stará. Ta je doopravdy jen taková MS, jak říká sama autorka. Ale jiné povídky mám doopravdy ráda.”
Akkarra:
“Nápad není špatný - je to sice otřepané téma, ale prosím, ostatně kdo má pořád vymýšlet ty originální zápletky... :) Nicméně děj už tak trochu připomínal telenovelu. Co se týká Joe - tak to je opravdu Hermiona přes kopírák, ta v sobě nemá originality, ani co by se za nehet vešlo. A ještě mě zarazila jedna skutečnost - co tam, sakra, dělá Křiklan??? Dám za 2, ale pouze a výhradně jen proto, že mám ráda Freda. Být tam jiná postava... :(”
SinamLlumi:
“EDIT: Vždycky, když jsem v kánonu četla pasáže s dvojčaty, říkala jsem si, co jim pro všechno na světě chybí. A ona to byla nudná a otravná OC kamarádka! (Btw. asi tomu neuvěříte, ale jednou jsem slyšela o dívce, podobné Josephin – jmenovala se, tuším, Hermiona...) Nedo. S.L.”
ZJTrane:
“Ale áno - pekné. Za toho Freda sa to oplatilo čítať. Píše sa tu, že dokončené, ale zdá sa mi, že koniec tam chýba.”
Chloe:
“Na povídku jsem narazila nedávno a od té doby jsem ji přečetla hned několikrát. To ona je nejspíš důvod mých Fredovských období (období, kdy naprosto miluju Freda a všechny povídky s ním).”