Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Smrt se neptá na jméno

  • Autor: Zasněná*
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lily Evans, Poberti
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-06-24
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Jeden zvrat za druhým. Ani jedna krátká chvíle, kdy by věci byly takové jaké se zdají.... Poslední ročník pobertů s sebou přinese nečekané změny - nové profesory, spolužáky, ale i nová přátelství. Lily je šťastně zamilovaná do Jamese a jejich vztah jen vzkvétá. Ze začátku se zdá, že jejich lásce nemůže nic zabránit, ale jak s ní zamíchá nová studentka, která do Bradavic nastoupila, aby dostudovala sedmý ročník? Lily je jasné, že tajemná Bea není tím odrazem dokonalosti, za kterou ji všichni mají. Bohužel ale i James podlehl jejímu kouzlu. Lily tak přijde o kamarády i lásku. Dokáže se tomu všemu postavit čelem a odhalit pravou totožnost Bey? A nebo se celý její život zhroutí jako domeček z karet?
  • Klíčová slova: romantika, akce

Hodnocení čtenářů:

sandymathews:
“...”
Penelopeo:
“Další úžasně sepsaná kapitolovka, od mé oblíbené Zasněné*. Povídku vyzdvihují emoce, které sálají z každé kapitolky a dokážou v táhnout do děje každého. Povídka mě velice zaujala!”
Emily:
“Souhlasím s Chloe... čte se to moc dobře”
Chloe:
“Další ze série povídek od nejdokonalejší povídkářky všech dob. Tentokrát o Lily Evansové. Koho by tahle povídka nechytila tak, jako mě, je naprostý blázen..”