Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Skutečná a šokující pravda o tom, co se stalo mezi padesátilitrovým kbelíkem kečupu a obří sklenicí nakládaných okurek

  • Autor: Severka Plamenná
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermi, Dumby
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape je nejlepší kuchař. Nevěříte? Čtěte:-)
  • Klíčová slova: snamione, paródia

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Ostravanka:
“q”
Užovka:
“Naprostý skvost! Originální zápletka, můj oblíbený pár, smysl pro popis situace a hlavně geniální slovní obraty a větné konstrukce dělají z této povídky dílo, které si čtu i po letech stále znovu a nemíním s tím přestat, ač už znám některé pasáže zpaměti.”
Lanevra:
“Zajímalo by mě jak uděláte že se vám povídka v tomto archívu otevře normálně. Já mám na všech prohlížečích místo dlouhých a háčkovaných písmen otazníky.”
Fleur Tera:
“nemohla som sa ubrániť výbuchu smiechu v niektorých pasážach :D”
Sargo:
“Aaaaach, Severka, neexistuje nějaký fan club, že bych si pořídila tři trička a jedno pyžamo s jejím portrétem a posílala jí pravidelně žádosti o ruku? :-D Její styl psaní mi sedí ohromně - sloh i lehkost i styl humoru - a tahle povídka není výjimkou. Naštěstí jsem si ji přečetla... dvakrát či třikrát... ještě v dobách, kdy byli sosáci čitelní - to je opravdu ostuda, ty stránky. Jo a povídka - prostě mě baví. :-)”
Mrmla:
“... ---”
Babu:
“Severka je zárukou kvality a opět nezklamala. Jedna z nejlepších parodií vůbec a kupříkladu zmíněný studentský slang používám i v běžné řeči. :)) Bavila jsem se od první do poslední věty.”
Sectumsempra:
“... to je ta povidka tak hrozna, ze se nektery pismenka zdekovaly? ;)”
SaraPolanska:
“Mílé, některé hlášky mě fakt pobavily :-)))”
Akkarra:
“Už zase! Máme tu slibný začátek s profesorským sborem v kuchyni zastávajícím úlohu hospodyněk a Snapem matlajícím bramborovou kaši jako Longbottom lektvar. A vzápětí je celá povídka vržena do víru absolutního zmaru příchodem slečny Grangerové, která slintajíce po Severusovi strká ten svůj učený a všeználkovský nos i do hrnce s bramborovou kaší... A soudě dle závěru patrně ještě stačila praštit Severuse do hlavy něčím pořádně težkým! Suma sumárum - až na jistou trefnou poznámku o Rasputinovi je to jedno velké zklamání. :(”
ZJTrane:
“Nezabudnuteľná blbinka.”
GwenLoguir:
“milá somarinka”