Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Prvá zrada

  • Autor: twocanz
  • Překladatel: castiel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Lily Evansová, Sirius Black, Ginny Weasley
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sirius má hlídat Lily a malého Harryho, dopustí se však zrady, zrady na svém nejlepším příteli :)
  • Klíčová slova: zrada, PWP

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Tiež sa pridávam k hlasom, ktoré tvrdia, že Siriusove neustále opakovanie si vlastnej viny bolo nad únosnú mieru.”
Benny:
“Sirius Black jak sám pořád opakuje je hrozný bastard aneb jak jsem ojel manželku nejlepšího přítele...to opakovaní tohoto tvrzení každou druhou větu dost posralo povídku.Část s pwp se mi líbila, i když zrovna jsem nezvhla jako viz červenovláska.A dík merlinovi, že druhá část, kde bastard Black přefikne Ginny, není přeložena.”
Sectumsempra:
“...”
SinamLlumi:
“Úplně vidím, jak by se svaté Lily (neschopné, jak vidno, ani deset minut pohlídat vlastního haranta), nebo mentálně retardované "does it hurt?" Ginny někdo dobrovolně dotknul. Brr! By mě zajímalo, čím se Black sjel – ať se těm látkám kdyžtak vyhnu. Ačkoliv čemu se divit u člověka, kterému chutná voda od nádobí... :p PWP pekelně zdlouhavé a místy dosti WTF, ale jo, přečteno & přežito. I s předvídatelně dementním závěrem. S.L.”
Akkarra:
“Že by to Sirius udělal, tomu bez námitek věřím. Ale nějak si nedokážu představit, že by na to byl hrdý. A trochu mi lezlo na nervy, jak za každým odstavcem opakoval, jaký je bastard a pod. To přece všichni víme ;) Netřeba nám to opakovat každou pátou větu.”
GwenLoguir:
“Sirius by si zaslúžil zažiť toto, ale naopak. Ale asi by sa musel naozaj zamilovať, aby ho to aspoň Trochu poznamenalo. Kvalite nič nevyčítam, ale neprečítam si to zase rada. Rozčúlilo ma to. A to Jamesa ani nezbožňujem. A kto to vložil, mal tam slušnú chybu. Toto je preklad, takže castiel nie je autorka, ona to preložila. Preklad je to po slovensky a má to mať pokračovanie. Ešte tá druhá zrada o 19 rokov. Sirius to ministerstvo nemal prežiť...”
Emily:
“No tak jsem si to díky čtenářskému deníku přečetla.. a je to husté... myslím, že za přečtení to určitě stojí!”
ZJTrane:
“Kto by odolal :D”
Keiko.kei:
“Sirius, který si prostě nemůže pomoct a nic mu není svaté - přesně tak jsem si ho vždy představovala a tak se mi líbí :)”