Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Roomies

  • Autor: AngelicDevil1
  • Překladatel: jacomo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Harry Potter, Blaise Zabini, ...
  • Rating: 13+ 16+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Hermiona je na ministerstvu sesazena na nižší pozici, což znamená, že se musí vystěhovat a najít si nějaké lacinější bydlení, a Draco Malfoy náhodou potřebuje nového spolubydlícího.
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“náboj to mělo, to ano a přesto mi tam něco chybělo - navíc mi připadalo, že jak si chybí kapitola mezi 24. a epilogem”
Nel-ly:
“krásný překlad :)”
Ammorrek:
“Něco mezi 3 a 4 :-)”
mariaa:
“3-2”
Lucie:
“Trošku překombinovné, ale bavila jsme se dobře. Kdo máte chuť na vcelku kanonického Draca, jen do toho. Moc pěkně přeloženo.”
l.terka:
“:)”
KalamityJane:
“Když jsem se konečně přenesla přes "no tak, kašli na Hermionu, ber Harryho" bylo to příjemné počtení. :-)”
Keiko.kei:
“V povídce jsou skvěle vyjádřeny pocity... přístupnost od 13. a přesto se člověk nenudí :D. Závěr mi však přijde už trochu překombinovaný a kazí mi celkový dojem.”
Mandragora:
“xxx”
Mrmla:
“,,,”
Licona:
“Hodnotím medzi 3 a 4, bližšie k 3. Stojí za jedno prečítanie.”
nancy:
“Naprosto nepřekonatelná povídka! Miluju jí, díky za ni...”
kripolik:
“...”
Sargo:
“Xxx”
liliane026:
“Nádherné, čtu už podruhé :-)”
Akkarra:
“Váhala jsem mezi 3 a 4, ale bude to 3. Pár věcí mi tady nesedělo - třeba to, že by si Hermiona nechala až takhle řídit svůj život přáteli. Na tom je tahle povídka z části vystavěná, ale já tomu prostě nevěřím... Epilog mě sice pobavil, ale bez něj, s otevřeným i když pořádně nazančeným koncem, by se mi to líbilo víc. Ale jinak je to povedená povídka v příjemném tempu. Rozhodně jsem se u ní nenudila. :) Vlastně jsem ji musela přečíst na ráz... :)”
Kate Mathews:
“...”
Peregrin:
“...”
ZJTrane:
“Perfektná poviedka... mám rada preklady od Jacomo”
GwenLoguir:
“Komplikovaný príbeh... dobrý - ale aj na nervy.”