Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tři možnosti

  • Autor: wocicko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy, Narcissa Blacková
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 29
  • Shrnutí: Lucius je primus a Narcisa ustrašená studentka. Má si ji brát, ale ona to ještě neví, chce si ji vyzkoušet. Vyhrožuje jí a ona poslouchá, učí ji zacházet se svým tělem, chtíčem, vášní a mužským tělem... Varování: donucení, masturbace, orální sex, anální sex
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Dočteno do 24kapitoly na autorčiných stránkách.Kdybych měla brát čistě jen v potaz sex a mastutrbaci byla by známka asi 3.Ale tuším, že od 17té kapitoly, autorka uznala, že tomu pornu něco chybí, takže se snažila do toho došroubovat dějovou linku.Ptáte se jakou?Lucius poklátí půlku Bradavic(čistě jen ženské osazenstvo)A pak ty chudinky, z kterých se přes jedinou noc s Malfoyem, staly nymfomanky.A hodný strýček pasák dohazuje jiným pánům.Obavám se, že tohle není parodie.Autorka jen posrala další dílo, které by se mi i líbilo.PS:Všimli jste si,že Lucius donutil Severuse, aby si umyl vlasy?:D//Bonusová kapitola:Melanie a její těhotenské chuťe na koalu?!A to já viděla porno jen s koněm, psem a mrtvým úhořem..kam se hrabu!!Mimochodem beru zpět, tohle musí být parodie, jinak si ten konec neumím vysvětlit.”
Akkarra:
“Dokonalá ukázka křečovité afektovanosti. Nedočetla jsem to - 6. kapitola byla konečná a na jejím základě se musím ptát... Tohle bylo myšleno vážně nebo je to dobře skrytá parodie?”
Memorin:
“po pár kapitolách - tedy 2, mě přešla chuť... Bernard, nezájem, nesympatie. Lucius - s tímhle prázdným zvířátkem se mám potýkat xxx kapitol dál. Rozhodně ne. Nedočteno, nemám zájem.”
Lanevra:
“+Po přečtení doposud zveřejněných kapitol se pokouší provést si lobotomii párátkem+ Ať budou další kapitoly o čemkoliv, tak hodnocení už může být jen horší.... Tato autorka má nesporný talent. Talent na to mít neotřelí nápad, který dokáže pomrvit takovým způsobem, že nestačím při čtení ani žasnout.... Jinak brouk a Vlkodlak zapříčinili, že jsem se začala šíleně smát.//Díky Akkarře (asi ju něčím přetáhnu) jsem zjistila že má povídka další dvě kapitoly, co jsem ještě nečetla. Nejlepší byla myslím kapitola 29. Přečetla jsem si v nadpisu "průjem", tak ve mě hrklo a já se směle pustila do čtení. Po přečtení mi vrtalo hlavou, proč se to jmenuje průjem, když tam o průjmu není ani slovo, tak kouknu znovu na nadpis a von to není průjem ale Průlom! Každopádně mě to zlomilo v pase a přinejmenším se zdá, že je to fakt nakonec jen parodie. :-D”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“som tak trochu zvrhlík, prečítam, ale skúsim počkať kým bude dokončená.”
Keiko.kei:
“Nám zvrhlíkům se to prostě líbí :) Narcisa vůbec neví, co skrývá její tělo, Lucius jí to ukáže a postupně ji zaučuje do dějů sexu...”