Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Story about secret I.

  • Autor: TeZ
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Charlie Weasley
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Grimmauldovo náměstí - Hermiona si jde v noci pro pití, zezadu jí někdo uchopí za ruce a začne se jí dotýkat, nedovolí jí se otočit. Zaváže jí oči a pokračuje, nechá ho, přemýšlí, kdo by to mohl být...
  • Klíčová slova: sex, vášeň, neznámý

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Pěkně zachycená hormonální bouře erotického okouzelní.Čitelná i dvojka. Ta však už ztrácí tu zvláštní atmosféru a je více romantická. Škoda, že tam je příliš chyb ve stavbě vět, klasických hrubek, a co je nejhorší, protože to brání srozumitelnosti, je dovětek za přímou řečí od druhého aktéra. Za to bod dolů. Bod nahoru za vkusnou a nápaditou erotiku - to se až tak často nevidí.”
Trinyx:
“Já ráda Charlieho :p)”
Sectumsempra:
“...”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Slušné.”
Akkarra:
“Opravdu to vypadá jako překlad ze slovenštiny... :) Souhlas se Sinam.”
ZJTrane:
“Podľa obsahu to bude niečo pre mňa :D a celkom som si to užila. No čo sex bol fajn. Skôr je to 2, 5.”
SinamLlumi:
“No jo, no. Přepadat nic netušící holky je zřejmě normální, zatímco jit se v noci napít je "necudné" (btw. tenhle výraz si umím představit z úst Petunie, ale od Weasleyho?), a v podobném duchu pokračujeme. Nicméně ta věta s ženatověrným Lupinem byla tak sladká, že prostě nemůžu dál rýpat :D - takže asi takhle: kvalita zážitku závisí čistě na ochotě čtenáře vypnout mozek. Pro mě o ničem. A príde mi to miestami ako preklad zo slovenčiny - „zrazu“? :) S.L.”
Keiko.kei:
“Dráždivá, četla jsem ji několikrát... Moc povídek (ne slash) s Charliem se mi nepodařil najít :)”