Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tom a nesnesitelná šprtka

  • Autor: Pecka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona, Voldemort, Harry, Ron a ostatní
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 41
  • Shrnutí: Hermiona, Harry a Lord Voldemort zavalení v dolech... Kdo se zblázní? A jak? A co se bude dít, když se dostanou na povrch?
  • Klíčová slova: nápoj lásky

Hodnocení čtenářů:

Akinimodel:
“Ahojky! Mám takový menší problém... na netu jsem našla prvních 7 kapitol povídky Tom a nesnesitelná šprtka a moc se mi líbila. Bohužel nemohu najít zbytek kapitol a odkaz na této stránce mi nefunguje. Nemá ji někdo náhodou staženou nebo tak něco? Jestli ano, pošle mi ji prosím na email? domca.kovacikova@gmail.com Předem děkuji.”
Garfielda:
“Nemám dočteno a asi ani nedočtu. Takže hodnocení jen prvních cca 25 kapitol. Na začátku dobrý, protože to vypadalo na dobrou parodii a dost jsem se zasmála, ale v momentě, kdy jsem zjistila, že to autorka myslí vážně, tak konec. Začalo to padat do profláknutých milostných klišé. Nicméně, poměrně dost nápadů mi přišla zajímavá a vtipná (např. podoba Naginy), jen se prostě začaly ztrácet v tom balastu kolem. Takže tak.”
Nerla:
“...”
Kate Mathews:
“...uvidíme...”
Slythoryn:
“Skvělá oddechovka, dokázala jsem se při ní pobavit a zasmát, ale není to zrovna typ povídky, kterou si přečtu pokaždé...”
GwenLoguir:
“pekné. Pri poslednej kapitole som sa naštvala, potom ma ten koniec zmiatol (už bolo neskoro večer, vážne som si sedela na vedení) , ale hádam, že Gin poslúžila svojmu účelu. (Inak si to neviem vysvetliť - Závoj mi príde dosť konečný). Ale po druhom prečítaní mi už závity zafungovali. Kôpka takých komických scén či diálógov, že som sa skoro váľala; Potty s Weasley boli za idiotov, to je OK; Voldy kvapku nechutný (presladený) a Dumby vážne pošahaný, ale na to druhé som tiež zvyknutá; Severus tiež prisladký, ale jemu to rada odpustím ;-) Bella so Šedohrbetom nemali chybu :D ... Takže pekné :) A to keď poviem ja, čo Voldyho vážne nemusím... UPOZORNENIE: Dávajte si pozor a nečítajte kapitoly zaradom - akýmsi nedopatrením je 10. kapitola posledná, tak si zo začiatku sledujte čísla, inak vám to bude chýbať. A súhlasím s niekým, kto sa sťažoval na nutné prihlásenie - mne sa napríklad heslo po všetkých čertoch hľadať vážne nechcelo, možno to nájde autorka tu.”
ZJTrane:
“...”
SaraPolanska:
“Takže: Ze začátku mi samozřejmě přišlo, že mimo kanon je tam snad i ta suť v dolech, ale pak jsem se začetla. Některé situace byly komické, některé jednání (zejména Brumbálovo) bylo zcela nelogické, ale ačkoliv mi nejspíš něco uniklo (nebo autorce), neb jsem příliš nerozumněla konci (zejména co se Nagini týče, víc prozrazovat nechci, abych nekazila čtenářům příběh) tak ve mě povídka zanechala příjemný pocit. (Až na ten konec a epilog :-D). Rozhodně jsem se oklepávala při pomyšlení, že by snad Hermiona (ač není mou favoritkou) a Voldemort...No, ale vše je možné. Jo a Severuse tu samozřejmě zbožňuji, ačkoliv se párkrát zachoval jak pod Imperiem :-D”
Crystal:
“Perfektní povídka! Harry (v bezvědomí) a Hermiona jsou zavaleni v dole a nejsou sami - společnost jim dělá Voldemort, který potřebuje pomoc. Harmiona, která si, jak se zdá, půjčila zachranářský komplex od Harryho, Voldemortovi pomůže a společne uzavřou dohodu. Hned na to dojde k vypití nápoje lásky a Hermiona a Voldy podlehnou jeho vlivu. Jakmile se dostanou z dolu, Hermiona si připraví neutralizační lektvar a vypije ho, stejně tak i Voldemort, který ale omylem vymění přísadu a trošku (trošku hódně) tím pozmění účinek lektvaru, a je odhodlaný udělat cokoli, aby získal dívku svého srdce. Vážně úžasná povídka, u které jsem se po většinu času smála. Ale ten epilog, to mi dalo fakt zabrat, než jsem přes ty slzy, které jsem měla v očích, po třetím přečtení pochopila, co se doopravdy stalo. Opravdu čtení stálo za to. Silnější čtyři hvězdičky! Oh, a Nagini v kočičí podobě je neuvěřetelně roztomilá! Stejně tak Bellatrix, která se rozohodla potrestat za svou troufalost ve stylu domácího skřítka.”