Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Srdce draka

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy a Hermiona Grangerová, Harry, Asteria Greengrassová (prvá mŕtva manželka, s ktorou má syna Scorpiusa), Hestia Glenwoodová (druhá snúbenica), Narcissa Malfoyová, Lucius Malfoy, Pansy Parkinsová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 33
  • Shrnutí: Draco Malfoy nemal šťastný život, hoci je boháč. V škole to mal ťažké, minulosť spojenú s lordom Voldemortom a ani v láske sa mu nedarí. Prvá milovaná manželka je mŕtva a on ostáva sám so svojim synom. Kvôli nemu sa znova zasnúbi, aby mal chlapec matku, no jeho snúbenica tiež umiera a Malfoyovci stoja pred novým škandálom. Hermiona bedlivo sleduje dianie v ich rodine a je presvedčená, že Draco má na svedomí záhadnú smrť oboch žien. Práve ona chce prísť záhadám na koreň a i preto sa vydáva pátrať na vlastnú päsť. Podarí sa jej zistiť pravdu?
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

SarahNara:
“...”
SaraPolanska:
“Uhm (souhlasné přikyvování) tohle docela můžu... :-)”
Peregrin:
“...”
Crystal:
“...”
Nade:
“Přečetla jsem a nelituji. Moc pěkná povídka s neotřelou zápletkou.”
Akkarra:
“No... Čekala jsem nějakou pořádně temnou romanci a zatím jsem se dočkala slabé, nezáživné detektivky s utahaným tempem a mizernými zápletkami. Nezaujala mě ani ta rádoby romantická stránka, která je jak okopírovaná s odpoledních laciných romanťáků... Takže se v 17. kapitole poroučím, aniž bych se toužila dozvědět, kdo je vrah. :/”
ZJTrane:
“Poviedka sa mi veľmi páčila, malý Scorpius je úžasné dieťa, tak ako aj jeho ocino :)”
GwenLoguir:
“:)”