Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pro nás

  • Autor: Senjy
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Zpracování námětu od lapillus v rámci Snupin Fantasy Fest následujícího znění: zatrpklý Remus po válce koupí Severuse jako otroka (kvůli sexu/lektvarům/uklízení/pomstě/atd. - záleží na autorce) Jestli bude Severus k sexu svolný a jak se jejich vztah vyvine a jestli šťastně skončí, je zcela v režii autorky.
  • Klíčová slova: znásilnění, otroctví, romantika, psychologické, překlad

Hodnocení čtenářů:

Luczaida:
“Zajímavý námět s tím prodáváním smrtijedů, ale ohledně náznaků na stockholmský syndrom vždycky mám zvláštní pocit nehledě na ten konec.. hezký ale zvláštní :)”
Adelaine:
“Připadá mi to jako odfláknutý pokus o zpracování Stockholmského syndromu. Nebýt tohoto dost silného dojmu ke konci, tak by se mi ta povídka relativně i líbila, neboť první polovina pro mě skoro neměla chybu.”
kami:
“Mne tam veľmi prekážal ten koniec, ale inak ma to zaujalo. Občas som nevedela či chcem, aby sa postavy chovali tak, ako sa chovali. A Severus bol na môj vkus príliš slabý. No na priemer to rozhodne nie je.”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Mezi 3/4. Pro mě příliš neuvěřitelná zápletka. Remus a Severus se chovájí přiliš vyhroceně a já jim ji to tady nevěřím. Ale ten konec, ten mě tedy dostal. I když i ten mi připadal absorudní. :) Že by si vážně nedokázali najít jinou alternativu, jak být spolu? - Dát tomu průměr je ode mne zbaběle úhybný manévr, protože průměrné to tedy není !, ale ve srovnání se "Za sluncem a měsícem" je to pro mě rozhodně zklamání.”
Sectumsempra:
“....”
mariaa:
“...”
Memorin:
“Šokovala mě. Vzývala jsem pomalu samotné peklo, abych se na konci usmívala. Smrtijedi se prodávají do domácností. Dokonalé. Ironické a temné.”
D.J. Orlovský:
“Z téhle povídky mám do teď mrazení. Je naprosto úžasná, ale nejsem si jist, jestli jí někdy zvládnu přečíst znovu. Hodně těžko se smiřuju s tím, že happy end se prostě nekoná, tady jsem si ho moc a moc přál. Ale to je život no. A nejspíš by happy end povídku degradoval.”
bedrníka:
“Severus je ze začátku dosti nad věcí, ale smích ho brzy přejde. A přejde ho i spousta dalších věcí, až to vlastně ani není on. Mrazivá povídka.”