Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nenávidí ho všichni, miluje jen jedna

  • Autor: Jane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Albus Brumbál, Minerva McGonagalová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Děj se odehrává v sedmém díle HP. Severus zabil Brumbála a stal se ředitelem Bradavic. Všichni ho samozřejmě považují za zrádce a tedy nenávidí, až na Hermionu, kterou zachránil ze spárů smrtijedů. A protože je pokládána za mrtvou musí se ukrývat v tajné komnatě za ředitelnou, kde si hledá cestu k srdci svého zachránce.
  • Klíčová slova: ředitelna, boj, vitealy

Hodnocení čtenářů:

Ammorrek:
“:-) škoda, že není pokračování”
Zuzi:
“--”
Salome:
“Je to standardní příběh s vcelku obvyklou zápletkou a sladkobolnoromantických nádechem, který však nikoli ojediněle dostává nádech kýče. Hodně ruší velké množství pravopisných chyb, styl je celkově kostrbatý. Postavy mluví jak kniha, ne jako lidé - v poslední kapitole Hermiona bezprostředně po probuzení z bezvědomí např. pronáší proslova hodný Nečase v poslanecké sněmovně. Nejde o průšvih a tenhle příběh si rozhodně najde spoustu spokojených vzdychajícíh fanynek. Ale o kvalitní literaturu nejde ani náhodou.”
Luna Snape:
“...”
Emily:
“Už aby to bylo dokončené.. ta povídka je úžasná!!! Bedlivě sleduji každý den ty stránky, je to super!”
Chavelierka:
“Povídka začala velmi slibně a rozhodně jsem zvědavá, jak dopadne”