Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Desiderium Intimum

  • Autor: Ariel Lindt a Gobuss
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: PJ
  • Postavy: SS/HP, Hermiona, Ron, Brumbál, Voldemort…
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 70
  • Shrnutí: "Když ti jedna událost změní celý život ......" http://www.fanfiction.net/u/1229745/arielgobuss (AJ) http://tequila.iplace.cz/menu/desiderium-intimum (ČJ)
  • Klíčová slova: darkfic, D/S

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“...”
Adelaine:
“Asi bych to měla hodnotit i tu, když jsem většinu četla v polštině, a to polsky neumím a nerozumím:). Sice jsem měla problémy s původní zápletkou, s pár věcma, co se týče logiky týče (dá se to zanedbat), navíc mě Harry a méně Severus po většinu času štvali a bylo to strašidelně dlouhé, ale nenudila jsem se, bavilo mě to a hodně. Jsem strašně ráda, že tohle někdo napsal.”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Neuvěřitelně dobrý námět na povídku, ale také v momentální fázi je povídka dost smutná.”
Velká_koule_chaosu:
“....”
mariaa:
“Pokud bude celá povídka přeložena do češtiny nebo angličtiny...”
ranchan:
“škoda, že toho není víc v češtině..._ no, nejsem zrovna fanda temných povídek... a toto... no...mě to až tak moc nuechvátilo... mám samozřejmě přečtený pouze začátek, tak uvidím jaké to bude dál...jinak je to velice dobře napsané... zatím bych tomu dala 4”
Sectumsempra:
“...”
Crystal:
“...”
Nade:
“Mám rozečteno”
zmije:
“tohle fakt nedám”
belldandy:
“Ariel Lindt si troufám považovat za nejlepší autorku HP slashových videí. Před třemi lety začala se svou přítelkyní (ano, jsou to lesbičky:) ) psát fanfikční snarry povídku. A já jen žasnu, že někdo, kdo umí tak skvěle "stříhat" videa, má stejně velký dar i psát. DI je moje nej fikce, kvůli které jsem skoro naučila polsky. Google překladač mi pravda hodně pomohl. Četla jsem ji už dvakrát, některé kapitoly nesčetněkrát, a líbí se mi pořád víc. Snape dominatní, arogantní, nepříjemný, ale také tajemný a nebezpečný. Zápletka trochu detektivní. Utajený erotický vztah učitele s žákem proti pravidlům. Venku Voldemort, který má možná ve všem prsty. Yellow nyní překládá Desiderium i do češtiny. (http://tequila.iplace.cz/menu/desiderium-intimum ) Z pozice svých načtených šedesáti kapitol mám sice pocit, že se v překládané verzi ještě nestihlo nic důležitého přihodit, ale něco málo snad přeci jen :). Jo a tento trailer k DI prostě musíte vidět ! - http://www.youtube.com/watch?v=z78Zf0UkZWs”
Kate Mathews:
“...”
sandymathews:
“no...”
assez:
“Rozhodně koření slashe… A rozhodně neobvyklá… a drsná… pozice Harryho a Severuse.”