Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Enormě podivní

  • Autor: whampingwillow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape a všichni ostatní
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Parodie. Harry cestuje časem a seznámí se v minulosti se Severusovou matkou. Jak by to dopadlo, kdyby byl Harry Potter otcem Severuse Snapea?
  • Klíčová slova: parodie

Hodnocení čtenářů:

Vai:
“Tak toto je naprostá šílenost u které je nemožné se nepobavit, jako odreágovačka parádní..... a nejvíc jsem se nasmála :D”
Benny:
“Tak začnu od názvu povídky.Jak se Whampi sama vyjádřila v komentářích u poslední kapitoly, byl to záměr.Dále jsem si všimla, že u šesté či sedmé kapitoly se přiznala, že to k parodii sklouzlo samo.Marně lovím v paměťi, která část se mi líbila nejvíc..ne, merlinžel, žádná.1-2”
jesssnape:
“ještě nikdy jsem tak zoufale netoužila dát 0...”
shadow:
“Po pár větách jsem zjistila, že parodie opravu nemusím. Takže nedočteno a nehodnotím.”
tiberia:
“Tohle se dočkalo 31 kapitol, aniž autorka postřehla, že má hrubku v názvu? Nejspíš ENORMNĚ neumí česky.”
Mrmla:
“---”
Sargo:
“Boze, to byla ptakovina... proste Whampi jak ji mame radi ;-)”
Adelaine:
“Neobvyklý nápad, vtipné, parodie...”
Nerla:
“Dřív jsem Whampi hltala, dneska už mě nechává dost chladnou. Jako ano, je to čtivé, ale napsané to není nic moc, autorské poznámky mě akorát rozčilovaly a úporná snaha zařídit se podle všech klišé, která existují, nebyla ani vtipná, ani nic jiného. Vlastně se mi líbil asi jenom začátek o Harrym Jiskrovi. Je ale pravda, že jsem nedávno bádala, kde jsem četla o té samotce na horské chatě... no ale ne, nic moc.”
Kate Mathews:
“...”
sandymathews:
“jůůů”
Mája:
“Je to parodie. Veselé čtení, občas trochu morbidní, pouze preslash. Doporučuji přečíst, pobavíte se.”