Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ako sme to prežili

  • Autor: Kami
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Remus Lupin, Severus Snape, Sirius Black, Peter Petigrew, James Lupin, Lilly Evans, Lord V.
  • Rating: K
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Poviedka Ako sme to prežili je v období prvej vojny. Všetky postavy sú už vonku zo školy. Tehotná Lilly a James bývajú v spoločnom dome. Sú šťastní a neuvedomujú si situáciu vonku. Sirius nevie čo so sebou. Pravidelne navštevuje najlepšieho priateľa s jeho ženou, no momenty samoty sú preňho na nevydržanie. Remus vie, že ho v Ráde podozrievajú z predávania informácií druhej strane. Občas má chuť urobiť tak naozaj. Severus chce mať od všetkého pokoj. Vrátane života. A Peter? Ten si začína užívať dôležitosť špeha.
  • Klíčová slova: deprese

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Není to nic světoborného, ale něco na tom je... :)”
Lutadora:
“:)”
sandymathews:
“...”
SinamLlumi:
“Když mě povídka zaujme, dokážu odpustit skoro cokoliv – a tahle mě zaujala hned od začátku. :) Líbil se mi autorčin civilní, informativní a přitom čtivý styl. A slovenská přezdívka Pottera seniora vždy vyloudí úsměv na mé tváři! :) S.L.”
Aha_Lucia:
“zaujímavo napísaná kratučká poviedka, ktorá načrtáva situáciu v prvej vojne a naštrbené vzťahy medzi záškodníkmi, Snapeom a Rádom.”