Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Očarované srdce

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: SS, HG, HP, DM
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Severus Snape zdedil titul grófa a svoje pozemky s rozľahlým panstvom po starom otcovi. Keď sa starému otcovi nepodarilo oženiť vnuka s čistokrvnou nevestou, hrozí mu i z hrobu závetom, kde ukotvil dodatok o povinnej ženbe a splodení dediča, aby zaistil svoje panstvo. Severus však túži len po jednom. Viesť konečne pokojný život... Lenže v Londýne má povesť obávaného majstra duelov, a keď jednej sychravej noci zachráni mladú ženu pred záhubou, jeho osud sa navždy zmení... Nájde konečne svoj pokoj v duši? Dokáže mladá žena svojou láskou očarovať jeho neprístupné, zatrpknuté srdce?
  • Klíčová slova: Snamione, Drarry, SS/HG, HP/DM

Hodnocení čtenářů:

bwews:
“..”
speisy:
“-”
kripolik:
“nádherné :)”
angie77:
“až bude čas...”
patolozka:
“Úžasné, vše, co jsem si přála - skvělý SS, romantika a detektivní zápletka!”
Fleur Tera:
“chystám sa...”
Slythoryn:
“Ten příběh mě očaroval. Nejen, že je to zasazené do krásné doby, testralka si s tím i hezky pohrála.”
Nade:
“Mám moc ráda povídky této autorky. Jsem romantická duše a tohle mě dost uspokojilo.”
beruska:
“Pekny pribeh zasazen do krasne doby,”
denice:
“...”
Aha_Lucia:
“prečítam.”
ZJTrane:
“Napriek tomu, že neznášam obdobie v ktorom sa príbeh odohráva, sa mi poviedka veľmi páčila. Tess píše nádherne.”
GwenLoguir:
“Tess píše úžasne. A toto je jedna z mojich srdcoviek v jej tvorbe.”