Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Spřízněné duše

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Thaleia Hroodská, ...
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: domluvený sňatek, o který ani jeden z nich nestál. Ale nemají jinou možnost. Ovšem mohou se alespoň nenávidět! Avšak co když mají jejich antipatie nesprávné důvody? To vše komplikuje doba, protože v kouzelnické společnosti se schyluje k válce.
  • Klíčová slova: domluvený sňatek, severus, mary sue

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“K přečtení :D”
Aswalka82:
“---”
jesssnape:
“...”
Sectumsempra:
“zvladla jsem jednu kapitolu a... ne, tohle fakt nedam. autorko, sorry!”
Lanevra:
“To čtenáře neděsí už jen jméno hlavní hrdinky?”
AnneMaria:
“...”
Onnyinka:
“Krásná povídka o prohlubování vztahů a schopnosti obětovat vše, co měla ráda a to i sama sebe.”
tina:
“...”
Fleur Tera:
“keď bude viac času...”
Slythoryn:
“Moc pěkně napsané, opravdu jsem si to čtení užívala.”
ZJTrane:
“keď bude dokončená”
Keiko.kei:
“Moje nejoblíbenější povídka s novou postavou, protože Thaleia je uvěřitelná. Povídka má kostrbatější začátek, začíná trošku kýčovitě - povinným sňatkem, ale nakonec se z toho vyklube úžasná povídka. Psychologie postav je hluboká, je to o lásce, sobectví, oddanosti. A smutný tragický konec tuto povídku povyšuje ještě na vyšší úroveň.”
SinamLlumi:
“Fuck me with a Firebolt – vynucený sňatek s MS, z "nenávisti" "láska" a twagický konec, tomu teda říkám originální zápletka! S.L. *uschováno pro pozdější použití* /// EDIT: Joo, je to kvalita. Asi jako Má Jenny, akorát 50x delší. 1 bod ponechávám pro případnou chybu měření, ptž jsem přeskakovala pokaždé, kdy mě rozbolel mozek, což bylo celkem často.”
GwenLoguir:
“Úžasná poviedka, nepochybne, ale nemám rada kruté konce. Dúfam, že v tých ďalších bude autorka mierumilovnejšia.”