Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Balzám

  • Autor: rose_whispers
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Ron Weasley
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape nečekal, že ten člověk se spálenými vlasy bude nejmladší Weasleyovic syn.
  • Klíčová slova: Popáleniny, SS/RW

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Ne, bohužel této dvojici nemůžu přijít na chuť a vůbec jí nevěřím... Objektivně to ale není špatně napsané a čtenáře, co mají rádi neobvyklé párování ze světa HP to může potěšit.”
Luczaida:
“Oddechové, zajímavý pár, vtipné. Už jsem to četla dvakrát :D”
Tiany:
“Ve směsici fajn povídka, takový Ron se mi snad líbí i víc, to bude ale asi jenom tím, že přesahuje o značný krok jeho běžnou inteligenci. Stojí za to si to přečíst, to bez pochyb.”
KalamityJane:
“:-)”
Adelaine:
“Závěr mě hodně pobavil”
jesssnape:
“...”
kami:
“Fajn, ale k tomuto sa už nevraciam.”
Potkanice:
“...”
Mrmla:
“Pěkné”
Benny:
“Snape a Weasley?Neskonale jsem se bavila.Ani představa "ruční práce" na Ronovi mi nepřišla uplně proti srsti.Hodně lepši 3 ||Vlastně za tuhle editaci může Kalamity Jane(heart).Racionálně vím,že příběh není dokonalý a pohybuje se mezi 3 až 4.Ale zase na druhou stránku jsem to za poslední dva roky četla nesčetněkrát.Takže mou pětku berte s hodně velkou rezervu.”
Velká_koule_chaosu:
“Příjemná oddechovka... :)”
mariaa:
“3, 5”
Nade:
“Vlastně ani nevím, jestli to dopadlo dobře nebo špatně. Asi je opravdu trochu tupé paličatosti, když se jeden rozhodne sbalit zrovna Snapa, jehož vstřícnost je jako vždy, nulová. V každém případě je to vtipná povídka, která stojí za přečtení.”
Emily:
“:-) no co dodat”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Docela roztomilá povídka o tom jak Snape co by léčitel u sv. Munga ke štěstí (nebo neštěstí - to záleží na úhlu pohledu) přišel.”
bedrníka:
“Milá povídka, ve které Snape za trest léčí u svatého Munga a Ron je z toho celý nervózní.”