Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Cordelictus

  • Autor: Fabula Rasa
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Sirius Black učiní neuvážený slib, který se ukáže být poněkud.... pohlcující.
  • Klíčová slova: znásilnění, mučení, romantika

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“...”
jesssnape:
“Četla jsem ji už tolikrát, takže musím dát 5 =)”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“...”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“Souhlas s Adelaine.Povídka a namět má potencionál, ale děj je uspěchaný a pár kapitol by neškodilo.A navíc jsem zjistila, že jsem Irčan(taky do sebe ráda házim whiskey)”
Adelaine:
“Vždycky si po přečtení takovéhleho příběhu říkám, je to dobrý námět, dobrý styl, tak co se ti na tom nelíbí? Myslím, že po dnešku vím - vadí mi, když se z Harryho Pottera odstraní ona poetičnost, pohádkovost děje; ať je příběh jakkoliv temný tohle tam musí být. Tohle vůbec nebylo špatné, jen by se mi to líbilo víc, kdyby se postavy nejmenovaly Sirius Black, Severus Snape, Albus Brumbál,... A navíc na možný potenciál povídky se mi to ale zdálo docela nedotažené. 3-4”
kami:
“Páčilo sa mi to, veľmi. Obaja hrdinovia tam boli správne zasadení v charakteroch. Celé to bolo presne také, aké to má s nimi dvoma byť. Žiaľ, už sa k tejto poviedke nevrátim. Nadchlo ma to, vskutku, ale len na jedno čítanie. Ale aj tak tomu 3 body nedokážem dať. :)”
Mrmla:
“...”
Cairo:
“Tahle povídka se mi moc líbila. Není to zrovna oddechovka, ale rozhodně stojí za to. A ta scéna, kdy Severus vyznává Siriusovi lásku mě fakt uzemnila :D”
mariaa:
“Tuto povídku jsem četla již dříve a dnes jsem se k ní vrátila. S jistotou můžu říct, že i na druhé přečtení povídka neztrácí nic ze své dokonalosti :). Patří k mým oblíbeným...”
Velká_koule_chaosu:
“....”
belldandy:
“Tomuhle opravdu není co vytknout. A co teprve, jak bych si to užívala, kdybych byla na snack :) PS: Nevíte někdo, je ta Fabula Rasa z Irska nebo jsou ty narážky na Irsko jen náhoda?”
Sectumsempra:
“opravdu moc pekne... nedokazala jsem se od toho odtrhnout (az tak, ze jsem prisla pozde na prednasku:)”
Kate Mathews:
“...možná...”
Akkarra:
“Kam až je schopen člověk zajít, když miluje až příliš...? Jedna z nejlepších povídek na pár SS/SB. Naprostý skvost. :)”
sandymathews:
“Přečteno jedním dechem doufajíce v dobrý konec. Lepší už ani být nemohl. Nádhera. Jedna z nejlepšíchvěcí, co jsem kdy četla.”
ZJTrane:
“Dychberúca poviedka o magickom zväzku Siriusa a Severusa. U tejto dvojice obyčajná láska neprichádza do úvahy, oni to musia skomplikovať. Preklad od Sinam je dokonalý. ____________________________________________________________ Zuzana”