Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Doplň si...

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Za vnuknutí nápadu děkuji wixie. Ano, ukažme si na ni. Nevinně mi posílala pár vět z povídky a ještě nevinněji za jedním slovem udělala závorku, která měla za následek skutečnou katastrofu, neb mně stačí sebemenší blbost, abych se toho chytla, že. Zkrátka: v závorce je vždy několik dalších nápadů, které může autor (či čtenář) využít při vymýšlení relativně jednoduchého příběhu. Jelikož je teď moderní psát sex, jsou témata volena hlavně do těchto dimenzí. :-D Pro zvýšení efektu si povídku přepište a nechte jen vámi navolené možnosti (tak jak to udělala wixie v komentáři...). Příjemnou zábavu! :-)
  • Klíčová slova: parodie, humor

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“...”
kami:
“Bolo to vtipné a nápadité. Pripomínalo mi to interaktívnu poviedku, a ak má človek chuť, môže sa s textom zabaviť na dlhý čas. :)”
elulinek:
“Neotřelý způsob jak si udělat srandu ze čtenářů, kteří občas brblají na to, jak autor svůj příběh rozvine: Udělat si svůj vlastní příběh (něco ve stylu nějaké hračky, kterou jsem kdysi dávno držela v ruce, že si navolíte zvířata či co to bylo...), hračka pro nás, tak trochu odrostlejší děti, mi přijde geniální. S ničím podobným jsem se ještě nepotkala. Všem, kteří něco takového už napsali, se omlouvám a budu se snažit chybu napravit. Já sama, autorce napříč, jsem si udělala vlastní možnosti . Napsáno podobně jako "Ne zcela vyčerpávající průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony" autorky "Electryone“.”
D.J. Orlovský:
“Ježiši to je ptákovina. Je to nepřehledné, nekánonické a ani to není moc vtipné.”
Akkarra:
“Když si člověk navolí "to svoje", tak se z toho vyvrbí poměrně zajímavý text... :)”
ZJTrane:
“Milujem paródie Sarah Polanskej, táto ma znovu zhodila zo stoličky a tie komentáre pod ňou tiež :D”