Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter a Jára Cimrman

  • Autor: Calwen, Ampér, Jacomo
  • Fandom: Jára Cimrman
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Všichni
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Cimrman v říši kouzel aneb co by mohly říct postavy slavné heptalogie, kdyby ji napsal tento zneuznaný génius. Soubor výroků inspirovaných dílem Járy Cimrmana.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Já se rozhodně pobavila, ale uznávám, že míra zábavnosti se odvíjí od toho, jaký vztah má člověk k oběma fandomům.”
bedrníka:
“Ok, je to tak cimrmanovsky mile roztomilé.”
Garfielda:
“Cimrman mě taky míjí. Ale asi u pěti výroků jsem se zasmála.”
lia:
“naprosto skvělé (nutná znalost Cimrmana a HP)”
Demetra Black:
“Já to žeru - jak HP, tak Cimrmany :D”
Sargo:
“:-D :-D”
Benny:
“Cimrman jde mimo mě.Ty gagy jsem nepočítala, ale líbily se mi jen dva.Oba se tykají Severuse.Za dva bude adekvátní.”
Memorin:
“už se těším”
Rebeka:
“:)”
GwenLoguir:
“Čo na tom všetci vdíte?”
sigam:
“Já z toho byla hrozně nadšená :).”
D.J. Orlovský:
“To, že výroky z děl Járy Cimrmana jsou geniální, není nic nového. Spojit to s Harry Potterem (nebo libovolným jiným fandomem) může být roztomilým tématem diskuse. A určitě se to hezky na tom blogísku vyjímá. Ale to je asi taky tak všechno. Čekal jsem originální povídku a dostal jsem jen chudý vývar.”
angie77:
“Skvělé! Zjistila jsem, že mám v Cimrmanech ještě jisté drobné mezery, které musím v nejbližší době napravit a pak si tuhle záležitost přečíst ještě jednou a znovu se pobavit.”
Akkarra:
“Teď mě asi všichni ukamenujete, ale já Cimrmanovi nikdy na chuť nepřišla... :( Pár výroků mě sice pobavilo, ale...”
Pyriel:
“chichi, vtipné (tedy ty, co jsem poznala, ale neviděla jsem všechny Cimrmanovy hry). Nejvíc mě dostal Snape v lektvarech - Zmijozel, idiot, zmijozel, idiot….. :-)) 4, 5”
Rebelka:
“To už je let, co jsem to četla naposledy... děkuji za připomenutí :).”
Danae:
“Zase mě to rozsekalo :D”
Aha_Lucia:
“ano ano :D:D komentáre tiež stoja za všetky drobné :D”
SaraPolanska:
“!!!! Nemám, co bych dodala, neboť každé zbytečné slovo je zbytečné :-D :-D”
SinamLlumi:
“Cimrmana není nikdy dost! ♥ S.L.”
Lunkvil:
“Co výrok to perla, včetně těch, které se objevují kdesi v komentářích.”