Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Mysl a tělo

  • Autor: Keiko.kei
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona se jednoho krásného dne neudrží a řekne Snapeovi do očí, co si o něm myslí. Nemůže následovat nic jiného, než krutý trest.
  • Klíčová slova: sexuální scény , Snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“.”
Nobody4U:
“Nic moc, děj nelogický, postavy až příliš OOC, pravopisných chyb spousty. Nápad sice dobrý, ale zpracování mizerné...”
kami:
“...”
Salome:
“Průměrné to není ani náhodou, a to ani jako porno, protože podle definice je porno literatura, která má vzrušovat. Tohle je ale jen směšné. NAvíc psané hodně špatný jazykem plným pravopisných chyb.”
Benny:
“Průměrně dobré porno, nenacházím nic, co bych zkritizovala..snad jen osobní problém s použivaním českých ekvivalentu slov klitoris a pysky(poštěváček a závojičky!)To bytostně nesnášim, ale to je můj problém.”
Kate Mathews:
“Co napsat? bylo to velmi zajímavě pojaté, ale nebyl to zrovna můj šálek kávy”
SaraPolanska:
“Docela se mi to líbilo, když pominu nepravděpodobnost, že by Snape riskoval to, co tam všechno riskuje tím, co dělá :-D ale co mě štve nejvíc je zbytečně rychle ukončený konec. Když už autorka tak rozepisovala, jak se to všechno semlelo, měla dát důraz i na samotný akt. Na stránkách jsem velice složitě dohledávala, kdo je autorem, tak doufám, že jsem autorku v přiloženém Blueboardu dohledala správně :-)”