Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Ginny Potterová, Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Předvánočním Londýnem kráčí monstrum... Ve vzduchu visí hrozba pro všechny krásné a úspěšné ženy... A Harry Potter jako vrchní vyšetřovatel je v koncích... Dokud vrah neudělá chybu...
  • Klíčová slova: psychologické, kriminální, naturalistické; násilí, krev, vulgární výrazivo

Hodnocení čtenářů:

Jackson:
“to len mne sa blokujú stránky slythegryff? nejako sa tam nemôžem dostať... Ak by ste vedeli poradiť ako nájsť tieto poviedky prosím reagujte”
Adelaine:
“3/4. Pěkná detektivka i vztah se mi tam takto naznačený líbil. Mohl být propracovanější konec, ale celkově líbilo.”
Zástupkyňa:
“Dobrá detektívka, a myslím, že vzťah Snapea k Harrymu bol zrejmý. (Galantne otváral dvere) a to, že Harry chcel aby ho pobozkal? Citové a psychycké napätie, žena ho podvádzala, zabili mu šéfovú, vrah není vrahem a tak dále... Škoda len, že Draco nebol so Snapeom... auhm, som spokojná. :)”
kami:
“Nepáčilo sa mi rozuzlenie príbehu, inak na to, že je to snarry ma to zaujalo.”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Průměr”
Akkarra:
“Kriminalistická zápletka je poměrně slušná, ale ta milostná je naprosto odfláknutá... Autorka ji měla buď postupně rozvíjet během celého příběhu a nebo ji úplně vynechat. Takhle působí spíš rušivě...”
Victoria:
“Hezky se to četlo, ale to je asi tak vše...”
beruska:
“...”
Kate Mathews:
“...”
assez:
“No detektivka, no. Rozhodně dobrý nápad.”