Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Burning Times

  • Autor: Dracos_DirtySecret
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry/Draco
  • Rating: MV
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 53
  • Shrnutí: Six years ago, Draco Malfoy left his new husband with the promise that he would return. Locked away in a Muggle prison for a crime he committed out of rage, he returns years later to what he hopes is a new life with his husband, & finds in his place an empty bed, & a world that has no right to exist.
  • Klíčová slova: mpreg, prison, vězení, Non-con (rape), znásilnění, Character Death, smrt postav, OOC

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Uff, tak tahle povídka mě pořádně vycucla. Nebyl asi nejlepší nápad číst po nocích - kvůli prolínání několika časových rovin. Mžourajíc si dojdu nalít vodu a už nevím kde jsem. :D Povídka je sice dokončená, ale stejně mě autorčino „To be continued…“ pěkně naštvalo, hlavně proto, že pokračování není dokončené. No, na delší dobu si dám od podobných povídek voraz a vracím se k nenáročným romanťárnám.”
Ostravanka:
“q”
Mandragora:
“Povídka mě uchvátila i přesto že pár MD/HP není můj nejoblíbenější. Příběh má tři časové roviny a chvilku trvá, než si zvyknete na jejich prolínání, ale dodává ji to, podle mého názoru na dynamice. Postupně se vám odkrývá pozadí toho, co se právě děje a proč se to děje. A pokud si myslíte, že už víte, jak to bylo, zanedlouho vás autorka vyvede z omylu. :) Ještě bych dodala, že to je jen pro silné povahy, je tam hodně násilí.”