Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Neviditelnost

  • Autor: Mathilda
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Mafalda Prewettová
  • Rating: od 12 let
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Svatba Billa a Fleur očima postavy, která se nakonec do HP vůbec nedostala.
  • Klíčová slova: psychologické

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Memorin:
“n”
SinamLlumi:
“Tak mám opět jednou pocit, že jsem četla něco jiného, než všichni ostatní. Nechci být zase za mrchu, takže stručně a body až vychladnu: Začátek mě zabil, zbytek povídky mě vzkřísit nedokázal a chemie na primary school, to bolí. Ale zase ne víc, než to ostatní. Jediným pozitivem je snaha o něco nového, kterou oceňuji. S.L.”
Aha_Lucia:
“páni, zimomriavky o sto šesť!!”
ave:
“Skoro jsem zapomněla, že tahle povídka existuje. Je to jeden z těch důvodů, proč je dobře, že existuje fanfiction. Kánonu dodává hloubku, aniž by ho znásilňovala a přiměje čtenáře přemýšlet. Má nejaké drobné chyby, ale je výborná. Škoda, že se k ní už Mathilda nevrátila a nedoleštila ji k dokonalosti. Takhle je to jen nějakých 4, 5 mohlo to být čistých pět ;o)”
sandymathews:
“moc hezký, Mafalda je vážně zajímavá dívka :) a zajímalo by mě co se stane dál (s Mafaldou, co se stane s ostatními víme)”
Kate Mathews:
“...”
Danae:
“Mafalda Prewettová je postava, kterou J. K. Rowlingová zamýšlela zařadit do HP, ale nakonec si to rozmyslela. Mathilda jí dala šanci a podívala se na kánon jejíma očima. Výsledek je krajně přesvědčivý.”