Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Šťastnější

  • Autor: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová
  • Rating: -
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: "Ze svátku zamilovaných se stala noční můra. Pevně doufala, že tenhle den přežije bez toho, aby se rozbrečela na veřejnosti." ~~~~~~ Valentinská songfic věnovaná všem, kdo ztrácejí naději (a určená i pro ty šťastnější).
  • Klíčová slova: Valentín, výkričník

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“:)”
Fawi:
“Krátká povídka, na jejímž zpracování si dala autorka jako vždy záležet. Krásně zahřeje, a přitom současně rozesmutní. Ach Snape.”
Lucie:
“...”
Nerla:
“Dobře, pomineme romantické chování neromantických postav, Danae na to má nárok. Hezky začleněná báseň/píseň, songfic nemusím, ale tady mi to vlastně ani moc nedošlo, že to songfic je, a tak to má být. Hermioniny vnitřní pochody jsou geniálně popsané. Hezky napsané, byť těžko utkví.”
Salome:
“Pěkná črta, která neurazí, ale ani mi příliš nezůstane v paměti. Trochu mi tam vadily některé obraty, které prozrazují, že je to druh "teenager teenagerům", ale na druhou stranu oceňuji nenásilně začleněný text písně. Mimochodem - v této úpravě je to vlastně lepší než původní text písně.”
The Frail:
“úžasný songficton na mojí oblíbenou písničku od tata bojs”
Emily:
“Tohle bylo vážně skvělé.. jsem nadšena.. zas tam byl můj oblíbený "pár" a hlavně to naprosto a dokonale vystihovalo 6. díl!”
ZJTrane:
“Krásna jednoduchá a nezabudnuteľná.”
Akkarra:
“Když pominu ten fakt, že on by něco takového nikdy neudělal, tak je to docela pěkné. Jemné, lehce romantické...”
SaraPolanska:
“Danae, Danae. CO mi to děláš? Excelentní. Akorát mě to dost zdrtilo, ještě že není Valentýn. :-D”
GwenLoguir:
“nádhera + slzy v očiach”
Neferet:
“Tohle se mi moc líbilo. Nic přeslazeného, jak to v tomto tématu bývá, ale něco, co bylo napsáno s velkým citem.”
Aha_Lucia:
“naozaj pekná, jemná poviedka s tematikou Valentína, ktorá vám ako jedna z mála nevypáli oči presladeným bahnom.”