Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pains and Contradictions

  • Autor: atypicalsnowman
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 36
  • Shrnutí: When Harry begins to break under the pressures of death and prophesy, help arrives from an unlikely quarter: Snape. Despite their own doubts, manipulations from all sides and hapless interventions combine to bring their two souls together.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Začátek téhle povídky mě zaujal velmi; sice nic objevného, žádná novota, ale líbilo se mi, že obě hlavní postavy byly samy sebou, na první akci se nemuselo čekat dlouho, vzájemný vztah HP/SS se odvíjel hezky, nenásilně... jenže pak na mě dýchlo slovo "patos" a dýchat bohužel nepřestalo. Otázka "Tedy miluješ mě nebo ne?" zazněla v jednom jediném rozhovoru (mimochodem - v rozhovoru, kterého se účastnily TŘI osoby!) tolikrát, že už mě odpověď přestala zajímat, z neustále a otravně se opakujících výrazů VINA, BOLEST a STRACH jsem dostala emocionální kopřivku a ten všichni-se-pojďme-přátelit epilog... ach můj bože! Po necelé první třetině povídky byl na každou stránku textu jeden odstavec navíc, v poslední už půlka strany. Přesto - dočetla jsem (byť poslední kapitoly stylem "úhlopříčka") a v tom začátku jsem si vážně libovala... proto 2 až 3. A dolů já neokrouhlím; za snahu všem autorům světa :-)”
Adelaine:
“Mám ráda snarry, ale tady se to teda Severusovi a Harrymu moc nepodobalo. I když přiznávám, že bohužel se to podobalo tisícům dalších snarry. Harry je tu strašlivě dětinský, Severus zase melodramatický a mírně à la Tira Nog. Ne, nelíbilo se mi to, navíc mi to přišlo do značné míry dostatečně tuctové a rozhodně od této autorky nemám v plánu číst nic dalšího. Ty dva body za dvě věty a jednu zmínku, které se mi tam líbily, zaokrouhleno nahoru.”
Ostravanka:
“q”
belldandy:
“-”
Mandragora:
“rozečteno”
assez:
“Opět jedna se šťastným koncem. Nevím, co na tóm všichni v poslední době vidí, ale budiž. Tahle povídka se mi líbila.”