Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pelyněk

  • Autor: Rex Luscus
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus/Remus, Remus/Harry, Severus/Harry
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Poslední bitva skončila a Snape má štěstí, že se k němu Harry s Lupinem dostali první.
  • Klíčová slova: PWP, násilí, double penetration

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Potter je tady přesně tím spratkem, jakým ho Severus vidí. A chudák Severus musel už po tom týdnu značně smrdět. Hlavně, že si hoši užili. I já. :-)”
FemmeFragile:
“K přečtení”
Haluzka:
“TBE”
l.enik.c:
“Taaaak to bylo hodně žhavý. A nějak jsem asi přišla na chuť temnějšímu Harrymu :-)”
Benny:
“Mám z toho rozporuplné pocity..na PWP se mi zdál předkec strašně dlouhý a místy zbytečný.Záporný Harry mi také přiliš nesedí.PWP se mi bezesporu líbilo.(auvajs Severusova prdelka)Ale citím to na 3*”
Adelaine:
“Nemusím moc Harryho v trochu zápornější roli, ale jinak bylo toto dílo skvostné.”
Istar Halabába:
“celých pět ne, tři a půl je málo, čtyři místy, čtyři a půl o něco častěji, pět sem tam, kolik je průměr?”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“No vida, jak se hrdina kouzelnického světa vybarvil... Lupinovu roli rozebírat nebudu, ta je u něj stejná jako na škole - jenom stát a koukat, ale neušpinit si ručičky. Severus - no comment v pozitivním smyslu. Závěrečná trojka je už jen třešničkou na dortu.”
Mariana:
“Nijak zvlášť mě to nenadchlo a místy mi to připadalo hodně přehnané, nicméně aspoň to bylo napsáno dobrým slohem.”
Memorin:
“Na takové návraty se člověk musí těšit. :) moc pěkné počtení!”
Nade:
“Jak může skončit výslech ...”
sigam:
“Už je to dávno, kdy jsem ji četla, ale vím, že líbilo.”
Lilithka:
“Ve jménu pravdy a pro pravdu jeden unesený mění názory svých únosců. Skvěle ukázaný souboj vůle, činů a svědomí. ”
D.J. Orlovský:
“Moc pěkná povídka, osobně mám nejraději ten sex ve třech. Chudáka Severuse pak musela pěkně bolet prdel.”
bedrníka:
“Povahy všech tří jsou pěkně vystižené (i když teda já bych tam Harryho mít nemusela). Chudák Severus, po kterém furt všichni chtějí, aby se ospravedlňoval a vysvětloval.”