Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dnes zaplatím

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter
  • Rating: žádný
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: poslední setkání Severuse a Harryho neproběhlo zrovna nejlépe
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Hodnocení: 3/4. Nějak mám pocit, že tento typ příspěvků ani nelze rozumně hodnotit. Dobrá, pokud jde o spisovatelské umění, v těch dvou větách ho nemohla Sara předvést. No, ale nakonec ona ho předvedla už při jiných příležitostech, proto vím, že opravdu nemusí za krátký text skrývat svou neschopnost napsat delší příběh. :) Motivace k tomu, proč tento text vnikl je v úvodu jasně vyjádřen. Jde o autorčin osobní pocit. Každopádně tu hodnotíme spíš nápad než provedení. Mám pocit, že kdyby Sara tenhle nápad rozepsala do delšího textu, byl by už něčím zcela jiným. Třebaže si vůbec nejsem jistá, že by se mi konec HP zdál v této verzi lepší a zejména smysluplnější, dokáži její motivaci pochopit a asi i sdílet, takže ... já říkám ... ANO. Proč ne? :) Nakonec Snape se svým způsobem pořád chová rozporuplně. :)”
Memorin:
“Zajímalo by mě, kolik vět přesně autorka napsala vlastního textu. Dvě či čtyři? :D Chcete mě rozesmát, za to bych rozhodně nedala ani 3. I u 2 jsem na pochybách, ačkoliv se ony dvě věty dopisu můžou zdát inteligentní, proč to tedy více nerozepsat? Třeba Harryho, cokoliv..”
Sargo:
“Kkdyz uz je to o tom, pridat mu na iq, proc tak nelogicke chovani? ;-)”
Mrmla:
“---”
Akkarra:
“Jo, proč ne...”
Chantal:
“Krátké, ale výstižné. Hraje k tomu úžasná písnička;-)”
elulinek:
“k novému roku depresivně zabijme severuse snapea. proč ne? mám husí kůži, potřetí. výbordelně. skvělé. temné. tajemné. Tmavě modrá. Působivé”
Aha_Lucia:
“kratučké a neviem.. zaujímavo smutné?”
ZJTrane:
“Depresívne a krásne.”
Chavelierka:
“Pořád nevím jaké z této povídky mít pocity”