Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Vanilka + čokoláda a jahody

  • Autor: elulinek
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Harry Potter
  • Rating: + 15
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-10-05
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Severus a Hermiona naprosto propadnou vůni toho druhého. Jejich vzájemná posedlost jim zajímavě zkomplikuje životy. Osud mezi ně ovšem položí válku a její hrůzy. Povídka začíná zábavnými zápletkymi, vyměny názorů -nejen ústními- až se postupně dostává do lehce ponuré atmosféry k zamyšlení. Jestli k sobě hrdinové najdou cestu je dost nejasné...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

ZJTrane:
“Tiež sa u elu skvelo bavím :)”
SaraPolanska:
“elulinek píše skvělým, odlehčeným způsobem. Ze začátku je povídka lehká jako pírko, člověk se baví, směje. Pak se nám rozjíždí trocha psychologie... uvidíme, jak se autorka popere se zbytkem :-)”
nadin:
“elulinek je živel. A to sa odráža aj v jej tvorbe. Severus je Severus a Hermiona Hermiona. Nečakajte žiadnu presladenú romancu, prosto budete vtiahnutí do alternatívnej reality diania v Rokforte, kde základné charaktery postáv prejdú len minimálnou zmenou. elu, čakám na pokračovanie... :)”
Kate Mathews:
“...”
Chavelierka:
“Naprosto úžasná povídky, při které se člověk zamyslí, zasměje a občas i poučí. Není sice ještě dopsaná, ale i tak má už teď jen málo konkurentů. elulinek píše totiž neopakovatelným, zajímavým a svým specifickým úžasným stylem.”