Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Svrchovaná

  • Autor: greenie
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bradavice jsou nekouzelnická dívčí internátní škola. Fňukna Snapeová jednoho dne zajde příliš daleko, čili AU femmeslash v němž jsou Severus Snape a Sirius Black děvčata.
  • Klíčová slova: AU, fisting, PWP, femslash (více méně)

Hodnocení čtenářů:

kve8:
“nemám slov, tento preklad ma doviedol do šialenstva, nikdy som neprežila takéto vlny vzrušenia pri čítaní poviedky, ako práve pri tejto :D. čitateľ sa občas stráca v deji (čo ktorá postava robí, kde sa nachádza) ale nie je to nič, čo by sa nedalo čítať.”
jesssnape:
“...”
Adelaine:
“Přiznávám se, že nebavilo.”
kami:
“Robiť mi z nich ženy... a ešte z nich dvoch, keby to bol Remus, ani nepípnem, ale takto... nie, nie.”
Benny:
“Četla jsem jediný femslash a to tento.Oslovovt se přijmením a přitom mít prsty v cizí vagině, copak na to jde zapomenout?:)Pěkné..pěkné(sakra nebudu nakonec lesbička?)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Tohle mi utkvělo v paměti, už jen ztoho důvodu, jak se oslovovaly - celou povídku jen Snapeová a Blacková... Rozhodně to má něco do sebe.”
bedrníka:
“Technicky vzato je to femmeslash, ponevadž Snape a Sirius jsou tu děvčata na mudlovské střední škole, ovšem svým předobrazům jako by z oka vypadly. Výborně napsané a velice realistické.”