Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

  • Autor: Electryone
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HG
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Když jsou tu tucty povídek o Manželském zákonu, proč si tedy vybrat tuto? Protože je KRÁTKÁ
  • Klíčová slova: humor, parodie, zákon o manželství

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Vtipné to je. Ale také trochu laciné a nepříliš originální.”
Slythoryn:
“Ne že bych přečetla tolik povídek o manželských zákonech, ale tyto poznámky mi k tomu výborně seděly :)”
jesssnape:
“=D”
KalamityJane:
“Sice parodie nemusím, ale jo, výstižné :-)”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“A takové by měly být všechny snamionky, nejen ty, které parodují:D”
Amarilli:
“Kratke, jasne, vystizne... a este k tomu aj smutne pravdive... napriek tomu som sa vyborne bavila... najmä na autorkinych poznamkach... :D”
Adelaine:
“Já se vlastně výborně bavila. Krátké, vtipné, výstižné. Pár skvělých vět (Get lost, Vector, your logic is ruining my story)...”
SinamLlumi:
“A tak já si nestěžuju, je to trefné i vtipné - smála jsem se od začátku do konce. :) "He decides to add in a clause that forces the unhappy couples to have intercourse as often as humanly possible." :D Nj, mně stačí málo ke štěstí. :p Hodně silné tři a povinná četba pro všechny, kdo mají nutkání napsat dva-miliony-osm-set-šedesát-tisící-třístou-devadesátou-čtvrtou povídku o vynuceném sňatku... S.L.”
Pyriel:
“Taková parodie parodie. Nejzábavnější jsou vsuvky autora. Největší předností je opravdu to, že je krátká. 2, 5”