Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Silencio

  • Autor: AkashaTheKitty
  • Překladatel: LadyF
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Granger, Ronald Weasley, Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Můžou Draco s Hermionou najít šťastný konec ve smršti vášně a hněvu? Nebo bude muset jejich vztah zůstat navždy pouze tělesný a především utajený? (autorka píše pokračovanie)
  • Klíčová slova: sex, dramione

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“Mám ráda povídky téhle autorky, i když jsou to většinou spíš roztomilé jednohubky... tady mám problém s postavami a dějem celkově, nějak mi to nesedělo, ale zase dočíst se to dalo, takže 2-3”
Akkarra:
“Zase jednou nechápu, co na tom kdo vidí. Sex mi nepřipadal dech beroucí, ale při nejlepší vůli úsměvný a Hermiona je mi tu nesympatičtější než obvykle. Ani nemám chuť to dočítat.”
Ammorrek:
“Na tuhle povídku se nedá zapomenout :-) skvělá úžasná a nejlepší ..... škoda že autorka nedokončila pokračování :-) ale tohle stojí za to”
bwews:
“Určitě jedna z mých nejoblíbenějších dramione. S vývojem jejich (vzrušujícího:P) vztahu jsem maximálně spokojená. A hlavně - Draco je tu vykreslen uvěřitelně! Nemůžu jinak než plný počet:)”
Ostravanka:
“q”
Lucie:
“Dobré, srší to erotikou, charakter postav uvěřitelný. Netrpělivě čekám na každou další přeloženou kapitolu.”
margotka:
“...”
Mrmla:
“3, 5”
lovely:
“Už som ju raz čítala a teraz znovu...pre mňa jedna z najlepších :)”
Keiko.kei:
“Teprve 4 kapitoly a já už jsem na této povídce závislá. Geniální, rozjelo se to hned na začátku, čiší to erotikou...”
Aha_Lucia:
“ano ano ano, túto milujem, ale ten koniec!! neviem sa dočkať pokračovania! :)”
Neferet:
“Zatím se mi líbí.”
Kate Mathews:
“Nádhera, doufám, že tato povídka bude mít co nejdřív pokračování...”
ZJTrane:
“Skvelý preklad od LadyF a dych berúci sex. Láska, ktorá nemá nádej v tom svete v ktorom sa odohráva dej, ale... ktovie...”