Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

What is Said, Is Said

  • Autor: GenkaiFan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, SS, AB, Jareth
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 46
  • Shrnutí: Tak trochu sequel k Dear Jareth. Co se stane, když si Dudley přeje: "Přeju si, abys k nám nikdy nepřišel, Harry! Přeju si, aby si tě skřítci odnesli tu noc, kdy jsi přišel." ? Co se stane, když Král skřítků přeuspořádá čas?
  • Klíčová slova: crossover s Labyrintem, cestování v čase

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Kdo viděl Labyrint, začátek ho nepřekvapí - Dudley si přeje, aby si král skřítků odnesl Harryho. Co je ale důležité, přeje si, aby se k nim nikdy ani nedostal. A tak Jareth přeorganizuje čas. (Dudley si to přeje to léto po Siriově smrti) Ale protože zákony času se nedají ošálit, jsou události, které prostě proběhnout musí a HP proto musí do Bradavic a zachovat základní dějovou linii, což je myslím docela zajímavý prvek. I když pochopit, jak to tam s tím časem vůbec je, je docela náročné (asi jako s každou časovou zápletkou). I když je to sequel, první povídku jsem nečetla a myslím, že to nevadí, ta je pouze labyrintová. Celý příběh je navíc proložen citacemi a parafrázemi ze Shakespeara a spoustou písniček (na konci je přidán seznam, sama jsem si mnohé vyhledala na youtube) 3, 5”