Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Co řádí v noci

  • Autor: Delphi
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Filch
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nečekaná noční návštěva, čili náplní povídky je detailně popsaný sex.
  • Klíčová slova: PWP

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Uf, už jsem si říkala, že by někdo takhle natvrdo popsal skutečné znásilnění... co k tomu dodat... Snad jen, že pokud se najdou dva stejně naladění, je to opravdu štěstí, nehledě na to, jestli je to ošklivý starý školník a ošklivý protivný profesor lektvarů. Popsané to bylo dobře.”
brandivina:
“Filch ne, prostě ne”
Adelaine:
“Ok, sex se mi líbil, pár v tomto podání vesměs taky. Povedené PWP. 3/4”
jesssnape:
“...”
kami:
“Toto vymenenie rolí považujem v tomto páre za originálne, tiež je tu MLADÝ Severus a sex bol spracovaný dobre, veľmi dobre. Plus vyvrcholenie tomu dalo čerešničku, hoci textové spracovanie konca nebolo až tak dobré ako jeho „myšlienková hodnota“.”
Benny:
“Bez mučení přiznavám, že se mi tahle povídka setsakramensky libí.Ano, Argus je tak krásně slizský(i když to knižní Snape taky)A dobrovolné hrátky na znásilňení stojí za to:)Jestlipak bude manžel doma...”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Kdyby tam byl kdokoliv jiný než Filch. Toho prostě nepřekousnu. :)”
Purple Haze:
“Kdybychom od začátku neznali pár, byla by pointa ještě "brilantnější" (i když ani tak zas až tak brilantní není, už jsem párkrát na takovéhle rozuzlení narazil). Škoda. Tyhle kolonky jako páry, varování, shrnutí... hrozně moc prozrazují. Kolikrát už pak ani nemá smysl tu povídku číst. Tady to platí dvojnásob. PWP moc nečtu. Jako sexuální podnět mnohem líp poslouží porno. :-) Nemůžu dát lepší hodnocení, protože to bych tuhle povídku řadil na stejnou úroveň jako povídky, které mají přeci jen náročnější zápletku a lepší zpracování.”
Memorin:
“Nevěřila jsem, že tohle je Severus.”
D.J. Orlovský:
“Briliantní sex a ještě briliantnější pointa.”
bedrníka:
“Taky moje zamilovaná, tu si můžu číst pořád dokola.”