Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Proklatá věta

  • Autor: Chavelierka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating: pre všetkých
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Tvrdohlavý a zatrpknutý Severus a ešte tvrdohlavejšia a trpezlivá Hermiona. Tvrdím to zas, Chavy píše zimomriavkotvorným štýlom.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Příjemná povídka, která nijak zvlášť neurazí (pokud Vám nevadí Bradavické pozemky, na které já osobně jsem alergická), ale ani neulpí. Je to v základu samozřejmě hrozně neorigiální, ale se zrnkem originality v tom refrénu; takže se to vcelku dá. Obávám se ale, že zítra si ji už nebudu pamatovat.”
Lucie:
“Líbilo”
Ammorrek:
“jednorázovky většinou ráda nemám, protože nejsou uvěřitelný.... přeci jen je dost těžký naskládat sbližování do jedné jediné kapitoly aby to mělo všechny náležitosti a bylo to v souladu s příběhem a ještě k tomu tomu čtenář věřil... tady se to povedlo a to opravdu na jedničku :-)”
Reni38:
“*”
Fleur Tera:
“:)”
Keiko.kei:
“Jednorázovka, která potěší. Nic přeslazeného...”
elulinek:
“Betovala jsem (jako 99% práce Chave), takže se chlubím. Originální styl psaní. Bylo to úžasné. Depresivní a dokonalé. Ty výčitky byly jak z mojí hlavy. Lehce.”
Sectumsempra:
“:)”
Sargo:
“Krásně napsáno. Čtyřka třebas slabší, za tu prostotu, ale dobrého slohu si cením. :-)”
GwenLoguir:
“:)”
Neferet:
“Tak tohle je moc hezky napsaná povídka. S takovou lehkostí a jemností. Moc hezké.”
ZJTrane:
“Milujem všetko čo napíše Chave . A tento kratučký príbeh bol nežne krásny.”
Akkarra:
“Nijak nápadité, ale zpracované co se slohu týká poměrně dobře. Akorát mi nesedí závěr... Tak 2, 5.”
nadin:
“Poviedka napísaná ako darček k narodeninám. Škoda, že Chavy píše tak poskromne, začínam byť na jej tvorbe závislá. ”