Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nečekaná pravda

  • Autor: Magdelena
  • Překladatel: Yellow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Harry se Severusem se pokouší zjistit, jak pro všechno na světě skončili nazí, s kocovinou a zřejmě ...ehm... vzatí.
  • Klíčová slova: překvapivé probuzení

Hodnocení čtenářů:

lia:
“na zasmání dobré”
Cora:
“Tahle povídka je přesně pro ty večery, kdy přemýšlet je na obtíž. Pro mě je tam ale těch srdceryvných dialogů moc a všechna ta vyznání mi začala brzy vadit. Ovšem scénu s bezelstným Hagridem, který až ex post hledá brýle a lahvičku, jen tak nezapomenu.”
Usmevava_Barush:
“.”
jesssnape:
“...”
Akae21:
“...”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Adelaine to vystihla.”
Adelaine:
“Až moc sladký, ale chvílema to bylo vtipné a člověk si u toho odpočine.”
delatrix:
“Úžasná povídka, jen bych řekla, že je až moc zaměřená na ty vzpomínky z uplynulé noci.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Jejda , ono se mi to špatně hodnotí, dva hlavní hrdinové jsou dost OOC a taky je to místy (snad i ironicky úmyslně) zvráceně sladké, ale ... zápletka mě bavila, Hagrid, Brumbál, Popletal byli povedení a zábavní ... a byl to můj první crack a nějak si pamatuji, že jsem se u něj docela dost bavila ... Jsou to 3-4, ale ta nostalgie mě to nutí natáhnout výš.”
Velká_koule_chaosu:
“Takové příjemné čtení. :)) Hagrid chtěl pomáhat. :) Přesně mezi 3-4*”
Sectumsempra:
“perfektni povidka, misty hrozici zachvaty smichu:)....jedna z mych oblibenych”
Kate Mathews:
“...”
Jutaki:
“téma je dobré... ale jednotlivé kapitoly mají hodně španý přechod a vše je tam strašně jednoduše popsáno...”
beruska:
“...”
MandalanUmen:
“.................”
Akkarra:
“Napřed mi to přišlo hodně neuvěřitelné, pak se to vysvětlilo (Hagride, Hagride...) a nakonec to byl v 5. kapitole pro změnu zase samý cukr - cukrovkáři jsou v přímém ohrožení života. Nedočteno, vzdávám to. Ten bodík je za Hagrida. :)”
ZJTrane:
“Pekná poviedka, ešte s k nej vrátim.”
finde:
“???”