Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

31 příchutí

  • Autor: Diana Williams
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 33
  • Shrnutí: Remus Lupin a Severus Snape už spolu žijí téměř rok. Jejich vztahu není co vytknout, sex je fajn a přesto... Lupinovi cosi chybí. Proto se pokusí přesvědčit svého partnera, aby spolu vyzkoušeli něco nového... Povídka, ve které si opravdu každý najde to svoje. Jinak vracíme peníze!
  • Klíčová slova: snupin, sex

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“V komentářích už bylo řečeno všechno, co řečeno být mohlo. :) Krásně zvrácené pwp.”
Extasy:
“...”
Cora:
“Výborný námět. A den dvacátý devátý mě okouzlil, aneb jak činy vyjádří víc než slova.”
brandivina:
“skvělé”
jesssnape:
“...”
Casiopea:
“Bylo to úžasné. V první polovině jsem měla pocit, že otvírám adventní kalendář, jak jsem byla zvědavá, kdo na mě vybafne. :D V té druhé jsem si zase užívala to postupné Severusovo roztávání a Lupinovo prozření. Jedno z nejlepších PWP, co jsem četla. 4-5”
Benny:
“Každy, kdo měl delší vztah, ví že sex umí sklouznout do stereotypu.Kluci to vyřešili šalamouncky, konec přesto romantický.Takže PWP s přiběhem.”
Onnyinka:
“...”
Adelaine:
“Výborné PWP s příběhem, pointou i postupným vývojem vztahu. Ke konci mi to už sice přišlo trošku zdlouhavé, ale líbilo moc.”
Mrmla:
“...”
Tina_tt:
“naozaj brilantná poviedka! večne nadržaný Remus a Severus ktorý (aj keď s brblaním) plní všetky jeho perverzné sny. skrátka sex, sex a sex ale pritom to má aj dej, ktorý stojí za spomenutie *o* myslím, že nepotrvá dlho a znova si to prečítam... a potom znova... a znova! :D”
kami:
“Určite sa k tomu vraciam, ale jedná sa len o niektoré poviedky - kapitoly.”
Fleur Tera:
“zvláštne a zaujímavé... ale ten ôsmy deň!! :D”
SinamLlumi:
“Diano, promiň. Nebudu se rozčilovat. S.L.”
Lutadora:
“zvláštní”
Velká_koule_chaosu:
“Zase něco jiného a mě se to líbí. :) Ovšem udělala jsem tu zásadní chybu, že jsem četla povídku najednou a po pár kapitolách už mi všechny přišly stejné a jednotvárné. Pokud tedy mohu poradit, držte se autorčina plánu: každý den jedna kapitola a bude to ideální. :)”
Sectumsempra:
“perfektni :D”
kripolik:
“nevím jestli se mi chce číst o SS/RL. Možná jindy, ale popis vypadá dobře.”
Victoria:
“.”
Kate Mathews:
“Velmi zajímavé....nemohla jsem se od toho odtrhnout a vždy jsem byla zvědavá, kdo bude v další kapitole....ale pozor varuji, některé kapči by měly mít nápis: Na vlastní nebezpečí”
sandymathews:
“to je.... já nemám slov! tak úžasnou povídku jsem už opravdu opravdu hodně dlouho nečetla, tak krásně zvrácená, ale vlastně romantická :) je vidět že Sinam Llumi je v tomhle oboru vážně mistr xD”
Akkarra:
“Remus má narozeniny a Severus mu po celý měsíc za pomoci mnoholičného lektvaru - a spousty brblání - plní jeho sexuální touhy. A jejich vztah se při tom začne pomalu prohlubovat víc, než oba čekali... ;) Naprosto úžasné. Chtěla jsem dát 4, ale za poslední kapitolu a Severuse v ní dávám za 5. :)”
ZJTrane:
“Dobre som sa bavila a vážne je to sex, sex, sex, ale skvelý :D”
finde:
“Nadržený Remus a Severus, který mu naoko neochotně ve všem vyhoví, jsou k sežrání”