Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Horká peprmintová čokoláda

  • Autor: BewitchetOne
  • Překladatel: Ottawianna
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/RL/SB
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Promrzlý Remus hledá útočiště v útulné kavárně, tam však nachází Harryho, mladého muže, který voní jako jeho druh… on však již jednoho druha má. Co s tím dobrosrdečný vlkodlak udělá?
  • Klíčová slova: AU, Lily a James žijí

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“všechno bylo řečeno. Nebyl to takový průšvih”
AdelleR:
“...”
LiviaCullen:
“...”
Temna0Maky:
“...”
Zástupkyňa:
“Áno, na to čo som to prečítala to sedí. Ale nebavilo ma to, natoľko aby som v tom pokračovala. Možno tie mená, to, že sa v tom človek chvíľami strácal, ikeď nie veľmi a... vlastne uvažujem že tá 3 je tam hlavne kvôli páru SB/RL i keď bol vykreslenýtak ako bol, ale no čo. AU. takže, slabá trojka.”
l.terka:
“Pěkné”
kami:
“...”
Tintinka:
“Krásně romantický příběh, který mi prostě sedl do nálady a osladil večer...”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Tato trojka byla opravdu povedená, ale nějak jsem se nemohla začíst a někdy jsem byla zmatená kdo mluví, kdo co dělá... celkově lepší průměr”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“pribeh dobrej, ale hrozne mi tam vadila ta tuna prechodniku...”
Zrzka Lenka:
“Dobrá povídka - já mám opravdu ráda tuhle trojici!”
sandymathews:
“:)”
ZJTrane:
“Zvláštna poviedka. Nie som fanúšikom Harryho a úplne by mi stačila dvojica Sirus a Remus, ale bolo to zaujímavé.”
Nade:
“Určitě to stálo za to ...”
Akkarra:
“Já nevím, mě to nějak nechytlo... Na mě je to zřejmě až trochu moc AU. Ani jsem to nedočetla do konce, zabalila jsem to po první kapitole. Což mě sice mrzí, ale já se k dalšímu čtení prostě přinutit nedokázala.... =(”
finde:
“roztomilé,”