Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Revenge

  • Autor: Siner
  • Překladatel: Sirina, Amy R.
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/LM
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Pomsta LM nedopadne tak, jak si představoval.
  • Klíčová slova: mpreg

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“k tomu netřeba komentář - jednička je spíše pro mě, že jsem to dočetla”
jesssnape:
“...”
lia:
“velmi rychle se změní postavy. To mi na tom asi nejvíc vadí jinak ucházející povídka. Škoda ženedokončená”
Adelaine:
“Postavy OOC a strašně rychlý obrat jejich chování a ani mi jejich charaktery vůbec neseděly.”
shadow:
“Některé postavy působily, bohužel, jako po lobotomii.”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“A) Můj problém s harrrylu: Lucius je smrtijed, ale nikdo to vlastně moc neřeší. Že někoho vyhodil z domu je problém, ale že má dost možná na svědomí několik životů nikoho nepálí? B) A pak můj problém se slashem obecně: Lucius je OOC, no dobrá ... chápu, že v takovém příběhu je více ... ehm "něžný". Ale opravdu bylo nutné, aby Draco začínal zápisky ve svém deníku: "Můj Deníčku, ... ". To jsem nedělala ani já jako teeneger! A to jsem holka. - Všichni, doslovně všichni (No dobrá, Lupin se nestihl projevit), se tu chovají jako holky. Mpreg už pak ten dojem jen doráží. Je to logické, slash píšou většinou holky a píšou ho o klucích a tohle je prostě výsledek. Ale jsme přesně za tou hranicí, kdy mi to kazí požitek ze čtení. :) - Proto tuto fikci doporučuji jen těm, kterým tohle až tak nevadí. Anebo třebas jedou v harrylu, tak nad lesčím zamhouří okem jen aby si mohli přečíst něco se svým oblíbeným párem. - Ale pokud jde o mě, je to překlad a od překladů čekám, že jsou výběrem toho lepšího, co se objevilo. Tak prostě odmítám mhouřit oči.”
mariaa:
“.”
sandymathews:
“uvidíme”
Akkarra:
“Mě se to nelíbí. Nedočetla jsem to. Lucius je OOC víc, než je mi příjemné a celé to na mě působilo dost zmateně (hlavně první kapitola) a skokově a vysloveně mi to celé šlo 'proti srsti'...”
Nade:
“Četla jsem to, protože mám ráda tehle pár. A nakonec jsem nelitovala.”
finde:
“pro ukrácení dlouhých večerů, šmrcnuté červenou knihovnou”